تردید مردم ژاپن برای میزبانی از المپیک در دوران کرونایی

به گزارش راه ساری، مردم ژاپن نگران افزایش هنگفت بودجه میزبانی بازی های المپیک و برگزاری آن در دوره کرونا هستند.

تردید مردم ژاپن برای میزبانی از المپیک در دوران کرونایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، ساکنان ژاپن اکنون درباره میزبانی از المپیک که هزینه اقتصادی اش با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری یافته دچار تردید شدند.

آدینه گذشته دولت مرکزی ژاپن، شهرداری توکیو و کمیته سازماندهی المپیک 2020 برای تامین بودجه و خسارت ناشی از تعویق یک ساله این رقابت ها که در حدود 3 میلیارد دلار است به توافق رسیدند.

امروز (دوشنبه) مردم ژاپن در اطراف استادیوم ملی تازه ساخته شده عکس های یادگاری می گرفتند. شیرو تروی 72 ساله یکی از بازدیدنمایندگان این استادیوم درباره اهمیت برگزاری المپیک توکیو می گوید: فکر می کنم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن از سایر کشورها کمتر باشد. بنابراین امیدوارم تحت هر شرایطی المپیک توکیو را برگزار نمایند.

ساتسوکی کاتوکا، دیگر شهروند ژاپنی گفت: می پذیرم که برگزاری المپیک در دوران کرونا نیازمند هزینه بیشتری است. به نظرم هزینه مشخص شده بیش از اندازه است اما ویروس کرونا این مقدار را تشدید کرد.

15 هزار ورزشکار در المپک توکیو رقابت خواهند کرد. این نگرانی وجود دارد که ورود آنها به ژاپن تعداد مبتلایان به کرونا را افزایش دهد.

ریوتا ساتوی 27 ساله، شهروند ژاپنی در این مورد گفت: برای من بسیار نگران نماینده است که افراد بسیاری از کشورهای مختلف دنیا به ژاپن می آیند. من از ایده برگزاری المپیک حمایت نمی کنم و باید لغو گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12998

به "تردید مردم ژاپن برای میزبانی از المپیک در دوران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید مردم ژاپن برای میزبانی از المپیک در دوران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید