تفاهم نامه افتتاح پارک فناوری اقتصاد دیجیتال منعقد شد

به گزارش راه ساری، صبح امروز تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در پارک فناوری پردیس بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات منعقد شد.

تفاهم نامه افتتاح پارک فناوری اقتصاد دیجیتال منعقد شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال بین سورنا ستای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدجواد آذری جهرمی امروز در پارک فناوری پردیس منعقد شد. این پارک با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات در مساحت 30 هکتاری برای پذیرش شرکت های فعال در حوزه دیجیتال راه اندازی می گردد.

معافیت از مالیات به مدت 20سال برای شرکت ها و استارتاپ های حاضر در پارک، معافیت از پرداخت حقوق کارکنان، عضویت در بسته های تشویقی سازمان فناوری اطلاعات ایران از مزایای استقرار در این پارک محسوب می گردد.

پارک اقتصاد دیجیتال قطب مرکز داده و منطقه ویژه اینترنتی پارک فناوری محسوب می گردد و از دیگر مزایای این پارک فناوری حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده واردات تجهیزات، امکان استفاده از سرمایه گذاری خارجی مابقی با قوانین مناطق آزاد، بهره مندی از معافیت هرگونه عوارض، استفاده از ظرفیت ترک، تشریفات مناقصه در انعقاد قراردادهای دولتی، افزایش ضریب امتیاز فنی شرکت در مناقصات، بهره مندی از زمین با قیمت مناسب و امنیت و زیرساخت شهری و ارتباطی است.

انتهای پیغام/

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9780

به "تفاهم نامه افتتاح پارک فناوری اقتصاد دیجیتال منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه افتتاح پارک فناوری اقتصاد دیجیتال منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید