تفریحات هیجان انگیز در جهان

به گزارش راه ساری، اگر شما هم مانند افرادی باشید که در پی سفر ماجراجویانه، هیجان و ماجراجویی هستند و از یک جا نشستن و در پی چیزی نبودن بیزارند، قطعاً سفر کردن به جاهای کسل کننده، تکراری، مراکز خرید و قدم زدن در بازارها برایتان جذابیت و تازگی ندارد. به همین علت بهترین مکان و سفر برای شما، سفری است پر از هیجان و شور و شوق و پر از چیزهایی که برای شما تازگی داشته باشد. به همین علت ما می خواهیم با شما در این مقاله پیش رو به 10 نقطه از این سیاره زمین برویم و در آنجا هیجان و شور و نشاط را تجربه کنیم. به تور ماجراجویانه مجازی که تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. بنابراین با همراه باشید در بررسی مقاصد سفر ماجراجویانه در ادامه ...

تفریحات هیجان انگیز در جهان

1) دریاچه لوئیس (Lake Louise)، پارک ملی بنف در کانادا

دریاچه ای طبیعی با شش یخچال که در پارک ملی بنف کانادا واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری و مقاصد سفر ماجراجویانه کاناداست. این دریاچه زیبا که به دریاچه لوئیس معروف است در زمستان های سرد و برفی مکان مناسبی است برای کسانی که به تفریحات هیجان انگیز و ورزش اسکی علاقه زیادی دارند و در تابستان های گرم برای قایقرانان مقصد مناسبی برای قایقرانی است. و مکان مناسبی است برای گردشگران که در ایام سال از دیدن صحنه های زیبای درختان کاج که در امتداد دریاچه با پس زمینه ای از رشته کوه های راکی وجود دارند، نهایت لذت را ببرند.

2) مواب (Moab)، استان یوتا در آمریکا

دوچرخه سواری بر بالای کوهای بلند، بر روی تخته سنگ های صاف (slickrock)، جایی که در آن دونده های ماراتن در کوهستان آلپ می دوند، و منظره ای زیبا و مجذوب کننده از دره های عمیق و خاکی که رودخانه کلرادو از وسط این دره ها می گذرد و زیبایی آن را دو چندان می کند، یکی از تفریحات هیجان انگیز است. همین موضوع هم این منطقه را به یکی از مقاصد سفر ماجراجویانه و مکان مورد علاقه دوچرخه سواران در سراسر جهان تبدیل کرده. زندگی کابوی هایی در این منطقه ها به چشم می خورد که در مزارع خود مشغول به کار هستند و نمادی از زندگی به سبک غربی را نشان همگان می دهد. با سفر به این منطقه زیبا که یکی از جاذبه های گردشگری یوتا نسز هست، می توانید تاثیر زندگی بومیان آمریکایی را در جای جای آن حس کنید و ببینید.

3) مقاصد سفر برای ورزش های آبی در جنوب غرب ویرجینیا

تفریح و ورزش رودگری یا رفتینگ (Rafting) بر روی آب های خشن و خروشان رودخانه های upper Gauley و New River در دو ماه سپتامبر و اکتبر، یکی از تفریحات هیجان انگیز و پدیده وصف ناشدنی و شگفت انگیز است که اتفاقه تور ماجراجویان بسیاری هم دارد. در حالی که کمی آن ور تر در فاصله ای نه چندان دور، در دریاچه Summersville سکوتی بی نظیر و مکانی خالی از سروصدا را تجربه می کنید و تنها صدای حرکت پاروهای قایق ها را در آب های روان و آرام را می شنوید که دل این دریاچه زیبا را می شکافند. بنابراین سفر به این منطقه که یکی از مقاصد سفر ماجراجویانه هست را از دست ندهید.

4) گرند کیمن (Grand Cayman) در جزایر کیمن

اگر در پی مجموعه بی نظیری از آبزیان و ماهی های زیبا با رنگ های مختلف مانند صورتی و زرد و آبی و همچنین لاک پشت های سبزرنگ و ده ها گونه مختلف موجودات آبی هستید، بهترین گزینه و انتخاب شما برای دیدن این مجموعه زیبا، گرند کیمن است که بزرگ ترین جزیره از جزایر کیمن می باشد. و همچنین نوارشنی stingray city که زیستگاه طبیعی سفره ماهی در آنجا هست و از معدود مکان های جهان است دیدن فرمایید. بازدید از این جزیره که یکی از جاذبه های گردشگری و مقاصد سفر ماجراجویانه در گرند کیمن هست را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

5) تور ماجراجویانه به جنگل های بارانی در کاستاریکا

کاستاریکا، جنگلی شگفت انگیز با طلوع خورشید بر بلندای رودخانه و پیچ و خم های جاده های زیبای آن و قله های سرسبز تپه های آن که به جلو های شگفت آور این جنگل می افزاید. نغمه زیبای پرندگان که در سرتاسر جنگل طنین انداز می شود و دیدنی پرواز پرندگان زیبا مانند توکان ها، مکائوهای ارغوانی که نوعی طوطی هستند و دیدن از بلندای آسمان و سوار شدن بر تراموای هوایی و نگاه کردن به منظره ها زیبا و بی نظیر ارکیده های نایاب و گیاهان بومی، همه از جاذبه های گردشگری این جنگل زیبا به شمار می روند. کاستاریکا جنگلی است که درازای آن، از دریای کارائیب در سواحل شرقی جنگل تا سواحل غربی اقیانوس آرام کشیده شده است و هیچ جایی در این جنگل نیست که شگفتی های طبیعت را جلوه گر نباشد. بنابراین تور ماجراجویانه و تفریحات هیجان انگیز میان جنگل را به هیچ وجه از دست ندهید.

6) تور ماجراجویانه به ریو دو ژانیرو در برزیل

شهری ساحلی ریو با جاذبه های گردشگری زیبا و تور ماجراجویانه و تفریحات هیجان انگیز خود یعنی پرواز با گلایدر از بلندای pedra Bonita و فرودی آرام و خاطره انگیز در ساحل sao conrado که در عرض چند دقیقه منظره های کاملاً زیبا و متفاوت در معرض دید شما به نمایش می آید یکی از مقاصد سفر مورد علاقه ورزشکاران است. اولین منظره زیبای منطقه، آن زمانی است که بر فراز آسمان پرواز می کنید و کوه sugarloaf را می بینید، و منظره ای از کوه کورکووادو (corcovado) و منظره بعدی تندیسی زیبا از حضرت مسیح (ع) که به Christ the redeemer نام دارد را بر فراز این آسمان زیبا خواهید دید.

7) تور ماجراجویانه به جزیره Bute در اسکاتلند

سفر ماجراجویانه، بازدید از جاذبه های گردشگری و تور ماجراجویانه به اسکاتلند و دیدن منظره ها زیبای آن مانند سواحل شنی Rothesay و قصر زیبا و دیدنی آن و همچنین باغ های مزین شده Mount Stuart که تجربه ای کاملاً متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

8) جزایر Aeolian در ایتالیا

مجموعه ای از جزایر آتشفشانی در ساحل شمالی سیسیل و قایقرانی در میان این جزایر زیبا و دیدنی بخارهای خاکستری دهانه های اتشفشان های فعال Stromboli و vulcano، و همچنین عبور از بزرگترین جزیره این مجموعه جزایر یعنی جزیره Lipari و دیدن منظره شگفت انگیز قلعه قدیمی آن، و مات و مبهوت بودن به جریان آبی که از صخره های Stromboli به پایین می ریزد و قدم زدن در سواحل سیاه رنگ آن که تجربه های وصف ناشدنی و هیجان انگیزی در این سفر زیبا و خاطره انگیز به جزایر Aeolian به فرد می دهد.

9) پارک ملی کروگر (Kruger) در آفریقای جنوبی

در زندگی کمتر کسانی فرصت این را پیدا می کنند که چرخه طبیعی حیات وحش را چه از جنبه خشن و بی رحم آن و چه از جنبه ویژگی های شگفت آور آن ببینند و مشاهده کنند. دیدن حیوانات مختلف مثل گاومیش ها از نزدیک و خیره شدن به چشم های تهدید آمیز کفتارها و فکر کردن به جایگاه و زندگی هر یک از این موجودات در چرخه حیات طبیعت از کوچکترین جانور تا بزرگترین آن ها، همه و همه تجربه هایی است که در بازدید از پارک ملی فراهم می شود.

10) کویینز تاون (Queenstown) در نیوزیلند

کویینز تاون، شهری با جاذبه های گردشگری فراوان از جمله ورزش در کوهستان های پر از برف جزیره جنوبی نیوزیلند و یا تجربه از صحنه های شگفت زده و ماجرایی مانند اسکی با هلی کوپتر (Helskiing) و لذت گذر از رودخانه ای با آب های خروشان و با دیوارهای سنگی در یک قایق جت، و بانجی جامپینگی که اولین بار در سال 1988 از همین جا آغاز شد در انتظار شما هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14711

به "تفریحات هیجان انگیز در جهان" امتیاز دهید

2 کاربر به "تفریحات هیجان انگیز در جهان" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید