مقاله: بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده آلبرتا در کانادا

به گزارش راه ساری، روستای سانشاین خارج از شهر بنف قرار دارد و یکی از محبوب ترین پیست های اسکی آلبرتا را در خود جای داده است. زمستان ها اسکی بازان از سراسر جهان به این محل می آیند. تابستان ها مسافران کانادا می توانند به کوهنوردی و دیدن چمنزارهای فوق العاده زیبا بپردازند. مسیرهای زیادی به سمت کوه ها منتهی می شوند؛ در مسیر می توانید تجربه ای به یادماندنی از دیدن مناظر فوق العاده زیبا را داشته باشید.

مقاله: بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده آلبرتا در کانادا

بزرگراه آیسفیلدز از دریاچه لوئیس به جاسپر می رود. طول این بزرگراه 230 کیلومتر است و از میان کوه ها، دریاچه ها، یخچال های طبیعی و آبشارها عبور می کند. مسافران کانادا می توانند با رانندگی و عبور از این بزرگراه مناظر فوق العاده و منحصربه فردی را مشاهده کنند. در این منطقه مسیرهای پیاده روی جذابی به سمت یخچال های طبیعی آلبرتا و دریاچه های اطراف وجود دارد.

دراملر شهری کوچک است در 140 کیلومتری شمال شرقی کلگری. این شهر با افتخار خود را شهر دایناسورها می نامد، چرا که 75 میلیون سال پیش گونه های مختلفی از دایناسورها در این منطقه حضور داشته اند. مسافران کانادا برای دیدن فسیل ها می توانند به موزه دیرینه شناسی رفته و با تاریخ این شهر و زندگی دایناسورها آشنا شوند. درست زمانی که فکر می کنید آلبرتا بیشتر از این نمی تواند شما را شگفت زده کند، به دره گوزن ها می رسید. جایی که در آن می توانید رد پای عصر دایناسور ها را دنبال کنید. درامهلر از نظر اسرار باستان شناسی اهمیت بسیار زیادی دارد. شکل عجیب صخره ها و رنگ های چشم نواز آن ها بدون شک درامهلر را به یکی از تماشای ترین جاذبه های طبیعی آلبرتا تبدیل نموده است.

منبع مقاله: بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده آلبرتا در کانادا

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14358

به "مقاله: بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده آلبرتا در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده آلبرتا در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید