توسعه طرح ها و ایده های فناورانه آب و پساب شتاب می گیرد

به گزارش راه ساری، یک شتاب دهنده داخلی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به جذب ایده ها و طرح های نو در زمینه فناوری های مرتبط با حوزه آب و پساب نموده است.

توسعه طرح ها و ایده های فناورانه آب و پساب شتاب می گیرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک شتاب دهنده داخلی طی فراخوانی اعلام نموده است که از توانمندی جوانان و نخبگان کشور و ایده ها و طرح های فناورانه آنها در حوزه فناوری های آب با محورهای فناوری های جدید فراوری و تامین آب، تصفیه و بازچرخانی پساب و فاضلاب و بهینه سازی مصرف آب حمایت می نماید.

این شتاب دهنده، در حال حاضر در حال آنالیز طرح های برگزیده ارسالی در این سه حوزه است. تیم های پذیرش شده دارای طرح و ایده از امکانات مختلف موجود در شتاب دهنده بهره مند می شوند که از جمله این امکانات می توان به شبکه سازی، تامین سرمایه اولیه، فضای استقرار و امکانات زیرساختی، مشاوره و مربی گری و ارائه خدمات آموزشی اشاره نمود.

این شتاب دهنده از لحاظ ساختاری، ترکیبی از مرکز نوآوری و شتاب دهنده است که به افراد و تیم های صاحب ایده و شرکت های نوپا یاری می نماید تا ایده و راه حل خود را برای حل چالش های آب کشور توسعه دهند. این شتاب دهنده به افراد و تیم های صاحب ایده و شرکت های نوپا یاری می نماید تا ایده و راه حل خود را برای حل چالش های آب کشور توسعه دهند. همچنین در کنار تیم ها قرار می گیرد تا آن ها مراحل توسعه محصول و رسیدن به MVP (محصول اولیه) را پشت سر بگذارند و با شکل گیری شرکت های دانش بنیان، به سمت تجاری سازی و خلق ارزش و ثروت حرکت نمایند.

طرح هایی که در سایت این شتابدهنده ثبت می شوند پس از آنالیز ها اگر مورد تایید اولیه قرار گیرند، به جلسه حضوری دعوت می شوند.

تاکنون بیش از 60 تیم، طرح های خود را در سایت واتک ثبت نموده اند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2369

به "توسعه طرح ها و ایده های فناورانه آب و پساب شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه طرح ها و ایده های فناورانه آب و پساب شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید