جزیره کیش در لباس بحرین!

به گزارش راه ساری، تیم ملی فوتبال ایران در آب و هوای شدیدا گرم و شرجی کیش خود را برای حضور در بحرین و برگزاری چهار ملاقات به جامانده در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 آماده می نماید.

جزیره کیش در لباس بحرین!

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران باید در دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین چهار ملاقات به جامانده خود را در فاصله روزهای 13 تا 25 خردادماه در بحرین به انجام برساند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای آمادگی هر چه بیشتر اردویی ر از روز ششم خردادماه در جزیره کیش شروع نموده اند که این اردو تا روز دهم ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری این اردو در کیش، نزدیکی آب و هوای جزیره به کشور بحرین است.

آب و هوای جزیره کیش در این روزها دقیقا شبیه به آب و هوای بحرین است و از این حیث ملی پوشان می توانند با آمادگی بهتری به استقبال هوای گرم و شرجی بحرین بروند.

آب و هوای جزیره کیش حدفاصل ساعت 19 تا 21 که قرار است بازی های تیم ملی شروع گردد از 35 درجه تا 31 درجه بالای صفر در نوسان است. میزان رطوبت هم از 52 درصد تا 66 درصد است.

اما آب و هوای امروز (شنبه) منامه چطور بوده است؟

آب و هوای بحرین امروز حدود ساعت 36 درجه سانتیگراد است. میزان رطوبت هم حدود 24 درصد است اما به هنگام برگزاری مسابقات رطوبت تا حدود 6 درصد افزایش پیدا می نماید. دقیقا همین رطوبتی که در این روزها، کیش آن را تجربه می نماید.

اصحاب رسانه امروز وارد جزیره کیش شدند تا تمرینات تیم ملی را تا روز بدرقه ملی پوشان پوشش دهند. میزان گرمای هوا و رطوبت آن بیش ازآن چیزی است که اعداد نشان می دهند و بدون شک این اردوی چند روزه می تواند بازیکنان را با فرم بدنی بهتری راهی کشور بحرین کند.

تیم ملی فوتبال ایران باید چهار ملاقات خود را مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق برگزار کند. فعلا ایران با 6 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سوم جای گرفته است. ما برای صعود به چهار برد نیاز داریم.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14188

به "جزیره کیش در لباس بحرین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کیش در لباس بحرین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید