حاشیه تراکتور - استقلال، حضور بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله 5 ساعت مانده به آغاز بازی

به گزارش راه ساری، تیم های تراکتور و استقلال در حالی به مصاف هم خواهند رفت که بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله حدود 5 ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند.

حاشیه تراکتور - استقلال، حضور بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله 5 ساعت مانده به آغاز بازی

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که در فاصله حدود 5 ساعت مانده به آغاز بازی، بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند.

از ساعت 9 صبح برخی از طرفداران به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حرکت کرده و پرچم های تراکتور به همراه کلاه های قرمز و سفید علاوه بر محوطه ورزشگاه در کنار اتوبان شهید کسایی نیز به فروش می رسید.

طرفداران تراکتور علاوه بر شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی، از سایر استان های کشور نیز خود را به تبریز رسانده اند تا دیدار حساس این تیم مقابل استقلال را از نزدیک تماشا کنند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در کنار و روبه روی جایگاه قرار گرفته اند که جایگاه همیشگی طرفداران دوآتیشه تراکتور است.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزایش یافته و طرفدارانی که از شهرهای نزدیک تبریز به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند نیز در حال رسیدن به محل برگزاری دیدار تیم های تراکتور و استقلال هستند.

باشگاه تراکتور برنامه هایی متنوع برای تماشاگران این بازی تدارک دیده و بر همین اساس از صبح امروز اقدامات لازم برای اجرای برنامه های مذکور آغاز شده است.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی راه های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) با ترافیک نیمه سنگینی روبرو شده و تردد طرفداران و سایر خودروهای موجود به سختی انجام می شود.

ف

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6304

به "حاشیه تراکتور - استقلال، حضور بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله 5 ساعت مانده به آغاز بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه تراکتور - استقلال، حضور بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله 5 ساعت مانده به آغاز بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید