حدادی: نمره بالایی به خودم نمی دهم، قرارداد مربی آمریکایی ام تمام شده است، برای المپیک از اکنون باید برنامه ریزی کنیم

به گزارش راه ساری، پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: من به خودم نمره 15 را می دهم چرا که سال خوبی را پشت سر نگذاشتم.

حدادی: نمره بالایی به خودم نمی دهم، قرارداد مربی آمریکایی ام تمام شده است، برای المپیک از اکنون باید برنامه ریزی کنیم

احسان حدادی پرتابگر کشورمان در گفت و گو با ن، درباره اینکه عملکردش در سال 2019 چطور بود و اینکه چه نمره ای به خود می دهد، گفت: من به خودم نمره 15 می دهم و نمره بالایی به خود نمی دهم چرا که سال خوبی را پشت سرنگذاشتم. به هر حال تمرینات خود را سال گذشته دیر آغاز کردیم و تقریبایک ماه و نیم تمرین کردم و بعد در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا و دایموند لیگ شرکت کردم و این کار درست نیست و یک ورزشکار باید 4، 5 ماه تمرین کرد و بعد در مسابقات شرکت کند. من پشت سرهم مسابقه دادم و بدنم نتوانست جهش خوبی به سمت بالا داشته باشد. اگر سال جاری زودتر آغاز کردیم به طور حتم در مراحل اولیه دایموند لیگ و المپیک توکیو یک نتیجه خوبی بدست آورم. همچنین برنامه مسابقات خود را از اردیبهشت آغاز می کنیم.

تمرینات سبک در کنار کارهای درمانی انجام می دهم

حدادی درباره وضعیتش برای المپیک 2020 توکیو و برنامه اش برای موفقیت در این مسابقات اظهار کرد: من قبل از اینکه تمرینات خود را آغاز کنم یک چکاپ کامل از وضعیت جسمانی ام می گیریم تا ببینم مسئله ای نداشته باشم و تست قند خون و ام آر آی زانو گرفتم و فقط در ناحیه خار پاشنه پای راست مشکل دارم و غیر از آن مصدومیتی ندارم. در حال حاضر کار های درمانی را انجام می دهم و تا 15، 20 روز دیگر این مصدومیت برطرف می گردد و تمرینات خود را آغاز می کنم. البته اکنون در کنار کار های درمانی، تمرینات سبک و بدنسازی را انجام می دهم تا تمرینات حرفه ای را راحت انجام بدهم.

او تمرینات خود را یکی، 2 ماهی در تهران و کیش برگزار می کنم و بعد از آن اردوهایم آغاز می گردد. قرارداد ویلکینز مربی ام تمام شده است و فدراسیون دوومیدانی باید قرارداد مربی ام را تمدید کند تا او برنامه اش را تا المپیک توکیو بدهد، چون بدون برنامه نمی گردد تمرین کرد.

در فینال قهرمانی جهان رکوردی زده نشد

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی انتظار کسب مدال از او در مسابقات جهانی داشت، بیان نمود: من به عنوان یک ورزشکار 4، 5 سال در سطح آسیا بودم و چند دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکردم و مجوز حضور در دایموند لیگ نداشتم بعد از این همه مدت دوباره به فینال مسابقات جهانی راه یافتم. در فینال قهرمانی جهان رکوردی زده نشد که بگوییم حدادی 4، 5 متر فاصله با صدر جدول داشت و همه چیز در یکی، 2 متر خلاصه شد و دانیل استایل با رکورد 67.59 متر طلای جهان را بدست آورد و این رکورد پایینی در مسابقات جهانی است. انشالله با حمایت های که صورت بگیرد در نهایت بتوانم در مسابقات آینده نتیجه بگیرم. ما پارسال 6 ماه با فدراسیون جر و بحث داشتیم که اردو برگزار کنیم و هیچ جای جهان مرسوم نیست و اگر بخواهیم برای المپیک نتیجه بگیریم باید از اکنون برنامه داشته باشیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5986

به "حدادی: نمره بالایی به خودم نمی دهم، قرارداد مربی آمریکایی ام تمام شده است، برای المپیک از اکنون باید برنامه ریزی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: نمره بالایی به خودم نمی دهم، قرارداد مربی آمریکایی ام تمام شده است، برای المپیک از اکنون باید برنامه ریزی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید