خسرو قمری حرفش را پس گرفت، آدینه، اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش راه ساری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از اعزامی قطعی تیم ملی به مسابقات قهرمانی جاده آسیا در روز آدینه اطلاع داد.

خسرو قمری حرفش را پس گرفت، آدینه، اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری با اشاره به شرایط اقتصادی که برای همه فدراسیون ها وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه ابتدای سال 98 به واسطه اینکه تخصیص های منابع اعتباری به دستگاه ها ابلاغ نشده است، مسائلی برای اعزام داشتیم. اما خوشبختانه همه به ما در برطرف مسائل ارزی و بلیت یاری کردند و روز آدینه تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا به ازبکستان اعزام می گردد.

وی همچنین مطالب منتشرشده در فضای مجازی در مورد این فدراسیون و کمیته ملی المپیک را ناشی از کم تجربگی مجموع روابط عمومی فدراسیون بیان کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری سال 97 را با وجود کمبودها بهترین سال از لحاظ نظم و انضباط منابع اقتصادی برای فدراسیون دوچرخه سواری دانست و اضافه نمود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمان های مختلف منابع لازم را تخصیص دادند و ما توانستیم سال 97 را با تمام مسائل به خوبی به خاتمه برسانیم.

قمری تأکید کرد: با تمام مسائل اقتصادی و نوسانات ارزی، در سال گذشته نهایت همکاری از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این ورزش اجرا شده که ما قدردان آنها هستیم.

وی همچنین در مورد پاسخ کمیته ملی المپیک نیز گفت: شاید این شائبه برای مسئولان کمیته ملی المپیک پیش آمده باشد که ما قدردان حمایت های اقتصادی آنها نیستیم و من اعلام می کنم در سال 97 بیشترین توجه از سوی کمیته به فدراسیون ما شده است.

به گزارش خبرنگاران، قمری در حالی این صحبت ها را مطرح نموده که روز گذشته به انتقاد از کمیته ملی المپیک پرداخته بود.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2268

به "خسرو قمری حرفش را پس گرفت، آدینه، اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرو قمری حرفش را پس گرفت، آدینه، اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید