قراردادن اطلاعات در زمان طراحی کاتالوگ

به گزارش راه ساری، یکی از مهمترین مراحل طراحی کاتالوگ گذاشتن اطلاعات در پیکره طرح کاتالوگ است، به گونه ای که در عین داشتن زیبایی محتوای مورد کاربر را نیز به او ارائه دهد.

قراردادن اطلاعات در زمان طراحی کاتالوگ

طرحی را انتخاب کنید که تعادل داشته باشد. از گنجاندن مقدار زیادی از اطلاعات و محصولات در یک صفحه ی کاتالوگ خودداری کنید. کاتالوگی که تعداد زیادی محصول را در یک صفحه داشته باشد، مشتری را گیج نموده و تصمیم وی مبنی بر مطالعه ی کاتالوگ تا خاتمه را تحت تاثیر قرار می دهد. بسکمک از کمپانی ها یک طراح را استخدام می نمایند تا طرح و برنامه ی کاتالوگشان را تنظیم کند. چنین طراحانی دارای مهارت و تجربه ی لازم برای آماده سازی کاتالوگ و چاپ آن هستند. گاهی اوقات کمپانی های چاپ کاتالوگ دارای طراحان داخلی هستند که می توانند در راستای فراوری یک کاتالوگ موثر به شما کمک برسانند. شما برای ساخت یک کاتالوگ پیروز احتیاج به هزاران آیتم و محصول ندارید. چاپ کاتالوگ می تواند یک مجموعه ی چهارصفحه ای مختصر تا یک کتاب چند صد صفحه ای را شامل گردد. حتی کمپانی هایی که کمترین محصولات را دارند می توانند از کاتالوگ برای ارتقای فروش خود استفاده نمایند. گاهی اوقات کاتالوگ های کوچک تر بهتر از نسخه های عظیم هستند و می توانند مشتریان بالقوه را بیشتر تحریک نمایند. به هرحال جستجو در کاتالوگی که 1500 آیتم دارد می تواند برای بعضی از افراد خسته نماینده باشد.

وقتی که مزایا و معایب چاپ کاتالوگ را برای کسب وکار خودتان آنالیز کردید، باید احتمال سفارش دوباره ی آن را نیز لحاظ کنید. نه تنها می توانید به دریافت سفارش های اولیه ی فراوان برای دریافت کاتالوگتان امیدوار باشید، بلکه امکان دارد چندین ماه بعد مشتریانتان درخواست دریافت دوباره ی کاتالوگ را از سوی شما داشته باشند. همچنین مخاطبان اولیه نیز می توانند کاتالوگ شما را به دیگران نشان دهند و بدین ترتیب فروش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8470

به "قراردادن اطلاعات در زمان طراحی کاتالوگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "قراردادن اطلاعات در زمان طراحی کاتالوگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادن اطلاعات در زمان طراحی کاتالوگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید