دستورالعمل رعایت نکات ایمنی آخر سال به مدارس ابلاغ شد

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش گفت: برای چهارشنبه آخر سال، دستورالعملی به استان ها ابلاغ شد تا مدیران مدارس آگاهی های لازم را در این ایام به دانش آموزان دهند.

دستورالعمل رعایت نکات ایمنی آخر سال به مدارس ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش خبرنگاران، مهرزاد حمیدی روز چهارشنبه در اردوگاه شهید باهنر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این دستورالعمل به معلمان توصیه شده با زبان اثربخش خود مطالب را به دانش آموزان انتقال دهند.

وی شرح داد: این آموزش ها شامل موارد آگاهی بخش و هشداردهنده نسبت به مسائلی است که احتمال دارد چهارشنبه آخر سال خطر آفرین باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به معلمان و مدیران گفته شده چگونه توصیه های لازم را ارائه و از طریق انجمن و اولیا نکات لازم به خانواده ها را آموزش داده دهند.

حمیدی اضافه کرد: چهارشنبه آخر سال سنتی است که از گذشته وجود داشته؛ اما برگزاری این آئین در برخی خانواده ها تعطیلات عید را تلخ می کند و مشکلاتی به وجود آورده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ما نباید رسم هایی که از قبل وجود داشته، هیچ کس از آن آسیب نمی دیده را تغییر دهیم و به شکل خطرآفرینی آنها را اجرا کنیم.

حمیدی با اشاره به برپایی مانور مقابله با حریق و خطرات چهارشنبه آخر سال در 21 اسفند با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: مشابه این مانور در استان های مختلف برگزار شد تا فضاسازی لازم برای حفظ امنیت و پیشگیری از خطرات احتمالی آئین چهارشنبه آخر سال صورت گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: این معاونت تاکنون تعامل مناسبی با سازمان آتش نشانی و هلال احمر در این زمینه داشته است.

علمی ** 1883 ** 1836 **9157

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1778

به "دستورالعمل رعایت نکات ایمنی آخر سال به مدارس ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل رعایت نکات ایمنی آخر سال به مدارس ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید