دلیل اختلال در عظیم ترین کارگزاری بورس تهران

به گزارش راه ساری، اختلالات هسته معاملات و قطع و وصل پلتفرم های معاملاتی کارگزاران بورس چند ماهی است که به یکی از مسائل رایج و روزمره بورس تهران تبدیل شده است. در این میان، در جلسه معاملاتی امروز (شنبه، 25 مرداد) عظیم ترین کارگزاری کشور نیز با اختلال هایی در مانده حساب مشتریان روبرو شد که البته حدود 2 ساعت پس از شروع بازار مرتفع شد اما به دو دلیل به پررنگ شدن حواشی بازار سرمایه منجر شد.

دلیل اختلال در عظیم ترین کارگزاری بورس تهران

کارگزاری مفید، که عنوان قدیمی ترین و عظیم ترین کارگزاری بورس تهران را نیز یدک می کشد، بیشترین تعداد مشتریان بازار سرمایه ایران را به خود اختصاص داده و به وسیله شرکت های زیرمجموعه خود مسئولیت خدمت رسانی به طیف وسیعی از کارگزاران بورسی را نیز بر عهده دارد؛ ازاین رو هرگونه اختلال یا هنگی سیستمها این کارگزاری، موردتوجه دامنه وسیعی از کاربران قرار می گیرد.

از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان کارگزاری مفید، امکان مشاهده مانده حساب خود را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند. در این زمینه هانی شهری، مدیرعامل شرکت تدبیر پرداز، گفت: مسائل فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده است که بعضی مشتریان، امکان مشاهده مانده حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایه گذاری را نداشته باشند.

او در این خصوص ادامه داد: مسائل نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین، موجب به وجود آمدن این مشکل شده بود و کارشناسان نسبت به به روزرسانی و رفع کردن مسائل اقدام کردند.

لازم به ذکر است مسائل مربوط به مانده مشتریان در کارگزاری مفید، در حوالی ساعت 11 و 10 دقیقه امروز رفع شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11103

به "دلیل اختلال در عظیم ترین کارگزاری بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اختلال در عظیم ترین کارگزاری بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید