دومین فراخوان جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه بینو

به گزارش راه ساری، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین با حمایت بانک پارسیان و همکاری شتابدهنده دیموند رویداد بینو را برگزار می کند.

دومین فراخوان جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه بینو

در دنیای امروز، نوآوری و کارآفرینی یکی از جذاب ترین مباحث مربوط به کسب وکار و تجارت است. شواهد نشان می دهند که آینده بازار کار ایران در دست کسب وکارهای نوپا و کارآفرینانی هستند که سکان راهنمایی این کسب وکارها را در دست دارند. اگر شما هم می خواهید یکی از این سکان داران آینده باشید، شرکت در رویداد بینو بهترین آغاز است. شما با ثبت نام و شرکت در این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، از امکان شبکه سازی و خلق فرصت های همکاری بی نظیر با بزرگترین بانک خصوصی کشور و گروه داده پردازی بانک پارسیان برخودار خواهید بود.

رویداد بینو در حوزه فین تک، اینشورتک، بانکداری باز و بلاکچین طی سه مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول تیم های متقاضی شرکت در رویداد، ثبت نام کرده و اطلاعات لازم در مورد اعضای تیم و کسب و کار خود را ارائه می دهند. در مرحله دوم اطلاعات تیم های متقاضی توسط کمیته علمی ارزیابی شده و تیم های برتر جهت ارائه در روز رویداد انتخاب خواهند شد. در روز برگزاری رویدادبینو تیم های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب و کار خود، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و تیم های برگزیده معرفی خواهند شد.

  • جوایز رویداد: امکان سرمایه گذاری گروه داده پردازی پارسیان در طرح های منتخب -جوایز 7، 5 و 3 میلیون تومان برای تیم های اول تا سوم
  • مهلت ثبت نام: تا خاتمه روز چهارشنبه 30 بهمن ماه 1398
  • روش ثبت نام: مراجعه به سایت /evnd.co/G3tfT و Beino.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید شبکه های اجتماعی و سایت شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین و شتابدهنده دیموند را دنبال کرده و یا با شماره 02188221769 تماس بگیرید.

asiaro.ir: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: مجله شنبه
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7872

به "دومین فراخوان جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه بینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فراخوان جذب استارتاپ و ایده های نوآورانه بینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید