دپارتمان جدید وزارت خارجه روسیه در عرصه امنیت اطلاعات بین المللی

به گزارش راه ساری، طبق حکمی از سوی رئیس جمهوری روسیه، چهل و دومین دپارتمان در وزارت امور خارجه این کشور، وظیفه تحقق سیاست های دولت در عرصه امنیت اطلاعات بین المللی و همکاری های مربوطه با سایر کشورها و سازمان ها را برعهده خواهد داشت.

دپارتمان جدید وزارت خارجه روسیه در عرصه امنیت اطلاعات بین المللی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دپارتمان جدید و چهل و دومین اداره ویژه در وزارت امور خارجه روسیه ظاهر می شود که وظیفه آن تحقق سیاست های دولتی در زمینه امنیت اطلاعات بین المللی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منشره در سایت رسمی وزارت خارجه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز شنبه حکم مربوط بر ایجاد دپارتمان 42 در وزارت امور خارجه روسیه را امضاء کرد. این بخش به توسعه و اجرای سیاست های دولت در زمینه امنیت اطلاعات بین المللی، از جمله مبارزه با استفاده از فناوری اطلاعاتی در اهداف نظامی-سیاسی، تروریستی و سایر اهداف جنایی خواهد پرداخت.

وزارت خارجه روسیه یادآور شده است که واحد جدید بر کار سازمان های بین المللی و نشست ها در این زمینه نظارت داشته و همچنین به جنبه های حقوق بین المللی استفاده از اینترنت نیز نظارت خواهد کرد.

علاوه بر این ، این بخش پیشنهادهایی را برای بهبود چارچوب نظارتی برای همکاری با سایر کشورها، سازمان های بین المللی یا غیردولتی فعال در عرصه امنیت اطلاعات تهیه خواهد کرد. این اداره همچنین در توسعه و هماهنگی اقدامات امنیتی ملی اطلاعات در زمینه همکاری های بین المللی و روابط بین الملل مشارکت خواهد داشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7348

به "دپارتمان جدید وزارت خارجه روسیه در عرصه امنیت اطلاعات بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دپارتمان جدید وزارت خارجه روسیه در عرصه امنیت اطلاعات بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید