سفر به آمریکا: دیوار آدامسی سیاتل بعد از 20 سال تمیز شد

به گزارش راه ساری، دیوار جالب آدامسی در سیاتل آمریکا به احتمال زیاد در حال ناپدید شدن است. این جاذبه توریستی چسبناک که در منطقه سنت لوئیس آمریکا است، قرار است از طریق بخار آب از تمامی آدامس هایی که در طی سالیان دراز توسط رهگذران به جای انداختن بر روی زمین به آن چسبانده شده پاک سازی گردد؛ که گفته می گردد دلیل این پاک سازی آلودگی در این کوچه و دیوار است.

سفر به آمریکا: دیوار آدامسی سیاتل بعد از 20 سال تمیز شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این دیوار آدامس ها که به بازار تئاتر دیوار آدامسی (Market Theater Gum Wall) نیز شناخته می گردد و در کوچه پست (post) در زیر بازار واقع شده است، یکی از جالب ترین و گرافیتی ترین قسمت های این منطقه است. این سنت از اوایل دهه نود شروع شد و گفته می گردد مردم محلی که در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند آدامس هایشان را به جای زمین به این دیوار می چسباندند و این کار توسط بقیه افراد هم ادامه پیدا کرد. بر طبق سایت Trip Magazin در سال 2009، عنوان دومین منطقه توریستی پر از میکروب در جهان را بعد از Blarney Stone در ایرلند به خود اختصاص داد. اولین مرحله پاک سازی این دیوار و دیوارهای اطرافش در 10 نوامبر سال جاری ساعت 8 صبح اجرا شده است و طبق تقریبی که مسئولین زده بودند برای این کار به 3 روز زمان احتیاج داشتند؛ اما آن ها این شانس را برای بازدیدکنندگان قائل شده بودند که برای آخرین بار آدامس های خود را به این دیوار بچسبانند. اما به هرحال بازهم این امکان وجود دارد که این دیوار آدامسی دوباره به وجود بیاید، زیرا قبلا نیز 3 بار این دیوار را پاک سازی نموده بودند اما مجددا رهگذران با چسباندن آدامس بر رویش، این جاذبه را احیا کردند. تصویر یک مرد که یک حباب بسیار عظیم با آدامسش درست نموده، علامت صلح، گل ها، کلمات و شمار زیادی از تصاویر دیگر از طریق آدامس های جویده شده رنگی بر روی دیوارهای تاریخی این کوچه باریک درست شده بودند.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13648

به "سفر به آمریکا: دیوار آدامسی سیاتل بعد از 20 سال تمیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: دیوار آدامسی سیاتل بعد از 20 سال تمیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید