ساخت 40 سوله تازه مدیریت بحران در تهران

به گزارش راه ساری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت که 40 سوله مدیریت بحران طی چهارسال آینده به مجموع سوله های مدیریت بحران تهران اضافه خواهد شد.

ساخت 40 سوله تازه مدیریت بحران در تهران

علی نصیری در گفت وگو با خبرنگاران درباره ساخت سوله های تازه مدیریت بحران در شهر تهران گفت: در این مورد تصمیمیات خوبی اتخاذ شد و ما قبل از برگزاری جلسه شورای عالی مدیریت بحران به ریاست، رییس جمهوری یکسری موارد و پیشنهادات از جمله پیشنهاد ساخت سوله های تازه مدیریت بحران در تهران را به سازمان مدیریت بحران کشور ارائه دادیم که خوشبختانه عینا پیشنهادات ما در دستورکار شورای عالی قرار گرفته و به تصویب نیز رسید.

وی ادامه داد: بر این اساس اعلام کردیم که شهر تهران 40 سوله مدیریت بحران کم دارد که باید ساخته گردد، پیشنهاد دادیم با توجه به شرایط موجود این تعداد سوله طی چهارسال مدیریت زاکانی در شهرداری و رییسی در دولت برای شهر تهران ساخته گردد که به عبارتی می گردد سالی 10 سوله تازه.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: البته آنچه که در خصوص ساخت سالی 10 سوله گفته شد، به طور میانگین است و اینکه در عمل رخ بدهد یا نه، شاید عینا و بر اساس همانچه که تصویب کردیم عملیاتی نگردد اما ما این عزم را در شهرداری و دولت ایجاد کردیم که این 40 سوله باید ساخته گردد.

نصیری با بیان اینکه در حال حاضر 103 سوله مدیریت بحران در شهر وجود دارد که باید تعداد آن به 143 مورد برسد، در خصوص اعتبار مورد احتیاج برای ساخت این سوله ها نیز به خبرنگاران گفت: با توجه به هزینه های ساخت و بهره برداری و تجهیز و ... پیش بینی ما این است که ساخت این سوله ها حدود 2000 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داشته باشد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره اینکه آیا جانمایی برای ساخت این سوله ها نیز صورت گرفته یا خیر، اظهارکرد: برای ساخت این سوله ها عمدتا جانمایی صورت گرفته است. اقدامات اولیه نیز صورت گرفته و حتی ما برای بودجه سال آینده نیز منابع ساخت پنج سوله را پیش بینی نموده ایم که البته باید ببینیم که تصویب می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14554

به "ساخت 40 سوله تازه مدیریت بحران در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 40 سوله تازه مدیریت بحران در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید