سود و زیان تعویق المپیک برای وزنه برداران متفاوت است

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، کوروش باقری در مورد تعویق بازیهای المپیک و تاثیر این مساله بر فرایند عملکرد وزنه برداران مدعی حضور در این بازیها گفت: تعویق المپیک در تمامی رشته ها از جمله وزنه برداری به سود و حتی ضرر بعضی شد. طبیعتا آنهایی که سن و سالشان بالاتر بود و در مرز خداحافظی قرار داشتند متضرر شدند، اما جوانان و حتی بعضی از وزنه برداران مصدوم فرصت یافتند تا در این فرصت خودشان را به خوبی تجهیز و درمان نمایند.

سود و زیان تعویق المپیک برای وزنه برداران متفاوت است

وی توضیح داد: ما هم با توجه به چند وزنه بردار جوان و چند مدعی آسیب دیده، می توانیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. مثلا علی داودی می تواند طبق برنامه و روال مطلوب خود به تمرینات ادامه دهد و به عنوان یک مدعی جوان مطرح باشد. همچنین سهراب مرادی هم می تواند در این مدت به خوبی آسیب دیدگی کتف و کمر خود را درمان کند.

قهرمان اسبق وزنه برداری دنیا اضافه نمود: کیانوش رستمی هم که از لحاظ امتیازی، کمی از فرایند کسب سهمیه عقب است، می تواند از این فرصت استفاده کند تا طبق ضوابط فدراسیون دنیای برای کسب سهمیه به هدفش نزدیکتر گردد. ضمن اینکه حتی علی هاشمی و علی میری هم با این شرایط، شانس المپیکی شدن را دارند.

باقری در ادامه به اظهارات اخیر بهداد سلیمی و یادآوری اتفاقات تلخ المپیک ریو اشاره نمود و گفت: به نظر من چهار سال پیش در این خصوص به اندازه کافی صحبت شد. بعضی معتقد بودند هر سه حرکت بهداد خطا بوده، بعضی هم مثل من معتقد بودند در حق او سختگیری شده و بعضی هم بر این باور بودند که فدراسیون دنیای اعمال نفوذ نموده است.

وی خاطر نشان کرد: البته اینکه فدراسیون دنیای وزنه برداری در بعضی مواقع به نفع ما و بعضی اوقات به ضرر ما اقدام نموده، خودم به شخصه چه به عنوان وزنه بردار و چه سرمربی تیم ملی در مسابقات مختلف شاهد آن بودم. اما لزومی ندارد بعد از چهار سال دوباره این بحث ها مطرح گردد. حتی خود بهداد هم زیاد تمایلی نداشت اما در یک گفتگوی زنده در فضای مجازی به این موضوع اشاره نمود و دوباره جریان شروع شد.

باقری در خاتمه گفت: بهداد قهرمان بزرگی است که امیدوارم با توجه به افتخاراتی که برای ورزش ایران کسب نموده از این به بعد هم عرصه های مختلف در ورزش ما حضوری فعال و مثبت داشته باشد.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9696

به "سود و زیان تعویق المپیک برای وزنه برداران متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود و زیان تعویق المپیک برای وزنه برداران متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید