شریفی در جلسات هیات مدیره نبود، دیاباته امشب برمی شود

به گزارش راه ساری، سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه حکمی درباره شریفی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال به ما ابلاغ نشده و وی در هیچکدام از جلسات هیأت مدیره شرکت نکرده است. در مورد دیاباته گفت، وی امشب 30 بهمن به تهران بازمی شود

شریفی در جلسات هیات مدیره نبود، دیاباته امشب برمی شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس اسماعیل خلیل زاده، در خصوص اینکه صحبت های زیادی پیرامون حضور مهدی شریفی در هیأت مدیره استقلال مطرح شده اما وزارت ورزش اعلام نموده حکمی برای وی صادر ننموده است، گفت: به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال می گویم که شریفی به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است. در این یکی دو روز اخیر در رسانه های مختلف دیدم که مطالبی درباره اینکه شریفی عضو هیأت مدیره استقلال است مطرح شده اما وی عضو هیأت مدیره استقلال نیست این صحبت من از طرف خودم به عنوان مسئول باشگاه استقلال است نه از طرف وزارت ورزش، شریفی تا امروز به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است.

وی اضافه کرد: من این شخص را به عنوان کسی که در پتروشیمی کار می کرد را می شناسم اما تا به امروز در هیچ جلسه ای جلسات هیأت مدیره باشگاه استقلال شرکت ننموده است. در خصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره نیز وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیری می نماید اما این فرد تا کنون به عنوان عضو جدید هیأت مدیره به ما معرفی نشده است. تنها کسی که از طرف وزارت ورزش به ما معرفی گردید عبدالرضا موسوی بود که اتفاقاً در نشست های هیأت مدیره حضور داشته است.

خلیل زاده در پاسخ به این سؤال که پایان دیاباته چه زمانی به تهران می آید، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد. بعد از صحبتی که من در برنامه فوتبال برتر انجام دادم احساس کردم در خصوص زمان حضور این بازیکن شایعاتی مطرح شده است به همین علت با پیگیری هایی که صورت دادیم با این بازیکن هماهنگ کردیم تا به خواسته کادر فنی سریع تر به تهران برگردد. به همین دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین ضمن تأکید براینکه مطالبات میلیچ پرداخت شده است، گفت: این بازیکن هم طلب خود را دریافت نموده و مسئله ای از نظر همراهی استقلال نخواهد داشت.

  • اعتراض رسمی استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا

abuzariyon.ir: مجله خبری و تحلیلی

animal-photo.ir: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8074

به "شریفی در جلسات هیات مدیره نبود، دیاباته امشب برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی در جلسات هیات مدیره نبود، دیاباته امشب برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید