طالبان: نیروهای ما مدافع ساختار آینده افغانستان خواهند شد

به گزارش راه ساری، معاون سیاسی رهبر طالبان گفت که نیروهای این گروه مدافع ساختار دولت آینده می شوند و از خاک افغانستان دفاع خواهند کرد.

طالبان: نیروهای ما مدافع ساختار آینده افغانستان خواهند شد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ملا عبدالغنی برادر معاون رهبر سیاسی طالبان در مراسمی در پایگاه نظامی الفاتح گفت که نیروهای این گروه مدافع نظام آینده افغانستان خواهند شد.

ملابرادر در بیانیه ای که در این مراسم برای فارغ التحصیلان کمپ الفاتح منتشر شد، گفت: قدرت نظامی طالبان مدافع عظیم ساختار آینده افغانستان خواهد شد و از باورهای اسلامی و خاک این کشور محافظت خواهند کرد.

معاون رهبر سیاسی طالبان اضافه کرد: این نیروها برای صلح، امنیت و ثبات دولت آینده کار خواهند کرد؛ نیروی نظامی طالبان نیروی واقعی همه افغان ها است.

لانگ وار ژورنال با اشاره به تصاویر انتشار شده از این مراسم نوشت که طالبان بطور آشکارا، در روز روشن و بدون بیم اینکه علیه آن ها حمله ای صورت گیرد و بیش از 100 نفر از فارغ التحصیلان این گروه که عموماً عاملان انتحاری هستند، مقابل مقامات طالبان حضور دارند و در سراسر این کمپ نیز پرچم این گروه بوضوح دیده می گردد.

بر اساس گزارش اداره بازرسی آمریکا در امور بازسازی افغانستان طالبان حدود 60 هزار نیروی ثابت دارد و حدود 90 هزار نیروی دیگر نیز بطور فصلی به صفوف این گروه می پیوندند.

جان سپکو رئیس این اداره نیز پیش از این هشدار داده بود که اگر برنامه جامعی برای ادغام مجدد ده ها هزار فرد مسلح مربوط به گروه طالبان اتخاذ نگردد، دورنمای صلح در افغانستان امیدوارکننده نخواهد شد.

.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9738

به "طالبان: نیروهای ما مدافع ساختار آینده افغانستان خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان: نیروهای ما مدافع ساختار آینده افغانستان خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید