طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی حمایت می شوند

به گزارش راه ساری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های موثر در قالب تولید آزمایشی حوزه فراورده های آبزی حمایت می کند.

طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی حمایت می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دهم اسفندماه امسال آخرین مهلت برای فعالان، صنعتگران و فارغ التحصیلان حوزه تولید فرآورده های آبزی و زیست فناوری دریایی است تا در برنامه حمایت از طرح های تولیدی این حوزه مشارکت کنند.

یک تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه توسعه صنایع غذایی تحفه منعقد شد. این تفاهم نامه با هدف راه اندازی شتاب دهنده تخصصی در حوزه فرآورده های آبزیان و زیست فناوری دریا به امضا رسید تا بر اساس آن، تولید این نوع محصولات در کشور، شتاب گیرد.

تولید امگا3 از انواع آبزیان و ضایعات آن، تولید کیتین و کیتوزان از پوسته میگو و تولید ژلاتین از ضایعات آبزیان از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم نامه بر تولید آن ها تاکید شده است.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم بر مبنای همین تفاهم نامه از همه فعالان، محققان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که سابقه پژوهش و ارزیابی علمی و یا تولیدی مرتبط با سه اولویت فوق را دارند دعوت به ارائه و ارسال طرح کرده است.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های برگزیده در قالب تولید آزمایشی حمایت می کند.

kalarena.com: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

namasho.com: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8059

به "طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید