علی دایی: من لاپوشانی بلد نیستم، به درد صدا و سیما نمی خورم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران ، علی دایی در کنفرانس خبری در خصوص بازی با استقلال اینطور حرف می زند: ما در لیگ مقابل استقلال شکست خوردیم، اکنون بهترین فرصت است که آن را جبران کنیم. هفته گذشته هم بازی سختی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم در دقایق آخر بازی را به تساوی بکشیم، هر چند که می توانستیم برنده باشیم. این بازی گذشته و با اینکه فرصت کمی داشتیم تنها توانستیم ریکاوری کنیم و آماده بازی با استقلال شویم. به امید خدا با همه توان بازی خواهیم کرد تا این تیم را ببریم. هر دیدار سیستم و روش خاص خودش را دارد. سعی می کنیم با توجه به درسی که از دیدار با استقلال گرفتیم از نقاط قوت مان استفاده کنیم و ان شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.

علی دایی: من لاپوشانی بلد نیستم، به درد صدا و سیما نمی خورم

دایی اشاره ای به حاشیه بازی با پرسپولیس و درگیری اش با خبرنگار دارد: عالم و آدم جمع شوند، سناریو درست نموده و به من تهمت بزنند باز هم هیچ کاری نمی توانند بنمایند. یکی از همکاران شما در صداوسیما مدعی شده که من به صورت او سیلی زده ام! مگر زور من اندازه پشه است که سیلی بزنم و هیچ اتفاقی نیفتد؟! اگر به کسی سیلی بزنم سه روز می خوابد! در بازی با سپیدرود گفتند که به یک نفر سیلی زدید، اما او امروز فراری است. من از آن شخص شکایت کردم و حکم جلبش را گرفته ام. آن خبرنگار در جایی بوده که شما می توانستید با گوشی های تان فیلم بگیرید. یک نفر به من بگوید که چه اتفاقی افتاده است؟ وجدان چیز خوبی است، اما متأسفانه بعضی از ما وجدان مان را به مادیات می فروشیم.

سرمربی سایپا حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: این آقای ضیایی چه کاره است؟ مسئول حراست است که می گوید به رختکن بروم؟ آیا پلیس امنیت است که می گوید به رختکن برو؟ کدامیک از شما حق دارید به من بگویید به رختکن برو؟ این آقا با پررویی مصاحبه نموده و گفته است من به دایی این حرف ها را زده ام. اگر می دانستم چنین حرفی زده سیلی را روی صورت او می خواباندم. او در جایگاهی نیست که به من بگوید این کار را بکن. اگر من به عنوان مسئول پاسخ سؤال شما را طور دیگری بدهم آن وقت حق دارید از من سؤال و جواب کنید. اگر هر کسی بخواهد این بار از حریم خودش پایش را بیشتر دراز کند، برخورد می کنم. این دفعه دیگر اجازه نمی دهم، چون مردم طور دیگری به من نگاه می نمایند.

علی دایی که از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، اشاره ای به برنامه تعطیل شده صدا و سیما دارد: یک برنامه در صداوسیما بود که مردم با عشق و علاقه می دیدند که آن را هم تحریم کردند. بهتر است خودمان را گول نزنیم. برخی ها سرشان را مانند کبک زیر برف نموده اند و پشت سرشان را نمی بینند. با اینکه دل خوشی از برنامه 90 ندارم و این در چند سال اخیر مسائلی مطرح شده که به ضرر تیم های بدون هوادار بوده است، اما به نظرم آبروی صداوسیما برنامه 90 بود و بالای پنج میلیون نفر می نشستند و این برنامه را می دیدند. الان این برنامه پخش نگردد بزرگ ترین اشتباه را می نمایند. کارهایی که می نمایند نتیجه اش عکس آن خواهد بود و علاقه مردم به امثال 90 بیشتر می گردد، برنامه ای که سابقه طولانی دارد و مجری خوب و تحصیلنموده هم آن را اداره می نماید. اگر صداوسیما این برنامه را تحریم کند به خودش ضربه می زند. اکنون چیزی به ذهنم آمده است. فکر کنم صداوسیما آنقدر سخیف شده که شخصی به نام ضیایی سخنگوی آن شده است! خب در برنامه کذایی سیاست های صداوسیما را گفته و علیه من صحبت کند. از ضیایی بپرسید که شما سخنگوی صداوسیما هستید؟ صداوسیما به امثال من احتیاج ندارد تا گفت وگو کند. مطمئناً امثال من به درد صداوسیما نمی خورند، چرا که ما نمی توانیم لاپوشانی کنیم. منِ نوعی به درد صداوسیما نمی خورم. صداوسیما به درد کسانی می خورد که یک ساعت و نیم برنامه پخش کند و آن شخص هم فراری باشد. بهتر است صداوسیما یاری کند تا این شخص فراری را پیدا کنیم. حیف این صداوسیماست. با مردم بازی نکنید.

11-590

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 555

به "علی دایی: من لاپوشانی بلد نیستم، به درد صدا و سیما نمی خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی: من لاپوشانی بلد نیستم، به درد صدا و سیما نمی خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید