فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور افتتاح می گردد

به گزارش راه ساری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اتمام و بهره برداری از فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور (پروژه ملی نور 2) در نیمه اول سال 98 اطلاع داد.

فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور افتتاح می گردد

صادق عباسی شاهکوه همچنین ایجاد و راه اندازی ایستگاه های سرانجامه فیبر نوری در نقاط خاص، ارتقای بهره وری و مدیریت بهینه منابع، ارتقای مرکز تبادل ترافیک محتوای داخلی(ixp)، ایجاد و توسعه مراکز هم مکانی، واگذاری امکانات بلااستفاده استان ها، جمع آوری ایستگاه های ارتباطی غیرضروری، لزوم توجه به مشتریان و مشتری گرایی و تفویض اختیار به استان ها را از دیگر سرفصل ها و سیاست های اعلام شده سال آینده این شرکت برشمرد.

عباسی شاهکوه پیگیری پروژه OSS،BSS(سیستم پشتیبانی عملیات و کسب و کار) اتخاذ تدابیر لازم برای واگذاری فیبر تاریک و صوت بین الملل و نیز بازسازی شبکه سوئیچ مبتنی بر فناوری IMS را از برنامه های مهم شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 98 مطرح کرد.

وی با اشاره به سرانجام قراردادهای نگهداری و تأسیسات در آبان 98 بر مدیریت بهینه هزینه ها تأکید کرد و گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت حاکمیتی است و باید هزینه ها را کنترل نموده و هزینه های غیرضروری را حذف کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تشریح صندلی اهمیت نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی و رعایت شایسته سالاری گفت: باید از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اساسی حمایت و صیانت کنیم و مسائل و مسائل آنان را آنالیز و به برطرف نیازهای آنان توجه داشته باشیم. وی در مورد برطرف انحصار و واگذاری بخشی از خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت به بخش خصوصی، گفت: این شرکت نباید در خدمات و فعالیت هایی که قابل واگذاری است انحصار ایجاد کند و باید با تکیه بر ارائه خدمات با کیفیت و ارزان، انتخاب نهایی و برتر تمام ذینفعان باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه نمود: ما در شرکت دو کار مهم را آغاز نموده ایم؛ به نحوی که همزمان با کوشش برای بهبود و توسعه پایداری شبکه، درصدد هستیم امکانات و خدماتی همچون فیبر تاریک و صوت بین الملل را با رعایت صرفه و صلاح شرکت و در چارچوب سیاست ها و مقررات، به اپراتورهای متقاضی واگذار کنیم.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1736

به "فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید