سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد

به گزارش راه ساری، معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور از راه اندازی سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور به عنوان سالم ترین و سریع ترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در این دانشگاه اطلاع داد.

سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه پیغام نور، حسن علیزاده معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور ضمن معرفی سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور به عنوان سالم ترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیغام نور گفت: همکاران، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه به وسیله پیغامک می توانند آن را پیگیری کنند.

علیزاده اضافه کرد: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از #کرونا-ویروس و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری از تاریخ 98/12/10، کارمندان (عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می توانند درخواست های خود را به وسیله پیشخوان خدمت به آدرس https://pishkhan.pnu.ac.ir ارسال کرده و از همان طریق می توانند نتایج آن را دریافت کنند.

وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیت های سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه/ حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسی های متنوع کاربران دبیرخانه دانست.

عضو هیات رئیسه دانشگاه پیغام نور ارسال پیغامک به ارباب رجوع در صورت تغییر شرایط پیگرد نامه های دریافتی و امکان ورود به سامان ها به وسیله شماره همراه و مشاهده شرایط نامه های ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخص های این سامانه معرفی کرد.

علیزاده در خاتمه توضیح داد: جهت استفاده از این سامانه احتیاج است از مرورگر های Internet Explorer نسخه 11، Firefox از نسخه 52 به بعد، Chrome از نسخه 49 به بعد، Safari نسخه 11 به بعد، Opera از نسخه 50 به بعد و Edge از نسخه 16به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایین تر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از بعضی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.

visaro.ir: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

sloblag.com: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8419

به "سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیغام نور راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید