لزوم اطلاع رسانی قوی تر برای ثبت نام اینترنتی معاینه فنی

به گزارش راه ساری، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی قوی تر توسط شهرداری تهران درباره ثبت نام اینترنتی معاینه فنی تاکید نمود.

لزوم اطلاع رسانی قوی تر برای ثبت نام اینترنتی معاینه فنی

به گزارش خبرنگاران، آرش حسینی میلانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص شروع اجرای طرح کاهش در سطح تهران گفت: حدود پنج روز است که از شروع این طرح می گذرد و به این ترتیب ما وارد یک نبرد 120 روزه با آلودگی هوا شده ایم چرا که در روزهای آینده میزان آلایندگی ذرات بالای 2.5 میکرون افزایش چشمگیری پیدا می نماید و به این ترتیب پلیس راهور و دستگاه های ذیربط کوشش می نمایند که میزان این آلایندگی در سطح شهر تهران کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی گفت: فرصت دو هفته ای داده شده تا با توجه به تشکیل صف های طولانی مردم فرصت داشته باشند که نسبت به اخذ گواهی معاینه فنی اقدام نمایند. اما ضروری است شهرداری تهران اطلاع رسانی قوی تری در مورد نوبت دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی داشته باشد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه 2718 نفر طی یک ماه گذشته به وسیله مراجعه حضوری برگه گواهی معاینه فنی را اخذ نموده اند، ادامه داد: در همین مدت 1392 مورد مراجعه اینترنتی وجود داشته لذا ضروری است که شهرداری تهران اطلاع رسانی دقیق تری انجام دهد تا به این ترتیب تا خاتمه آذرماه پوشش کاملی برای معاینه فنی در سطح شهر تهران داشته باشیم. قطعا اگر شهروندان به وسیله ثبت نام اینترنتی اقدام به اخذ معاینه فنی نمایند، در زمان، صرفه جویی مناسبی خواهد شد و موقعیت بهتری خواهند داشت.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 521

به "لزوم اطلاع رسانی قوی تر برای ثبت نام اینترنتی معاینه فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اطلاع رسانی قوی تر برای ثبت نام اینترنتی معاینه فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید