مراسم روز جهانی ووشو با حضور معاون وزیر ورزش برگزار گردید

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در ابتدای این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل آموزشگاه ملی ووشو برگزار گردید، مهدی علی نژاد معاونت وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسن رنگرز مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، لشکری مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته حضور داشتند، پیغام تصویری رئیس فدراسیون جهانی برای این مراسم پخش شد.

مراسم روز جهانی ووشو با حضور معاون وزیر ورزش برگزار گردید

مهدی علی نژاد نیز ضمن تبریک روز جهانی ووشو گفت: با وجود گذشت 30 سال از تاسیس فدراسیون جهانی این رشته، گام های عظیمی در توسعه و پیشرفت برداشته که در آخرین دوره رقابتهای جهانی 102 کشور شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: ووشو ایران در طول سال های اخیر عملکرد خوبی داشته و در سه سال گذشته در همه رده های سنی قهرمان جهان بودیم که ثمره کوشش و همدلی خانواده عظیم ووشو بوده است.

علی نژاد در خاتمه گفت: متاسفانه شاهد هستیم که بعضی افراد در کوشش هستند تا این وحدت و همدلی را تحت شعاع قرار دهند و امیدوارم ووشو همچنان با وحدت رویه پیش برود.

پس از صحبت های علی نژاد، شاگردان فرشاد عربی قهرمان سابق و مربی فعلی تیم ملی ووشو به اجرای نمایش پرداختند و در ادامه هم شاهد اجرای تای چی کاران بودیم.

رونمایی از تمبر روز جهانی ووشو از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط میهمانان حاضر امضا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11116

به "مراسم روز جهانی ووشو با حضور معاون وزیر ورزش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم روز جهانی ووشو با حضور معاون وزیر ورزش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید