جهت صادرات گوشت های برزیلی به ایران تغییر کرد

به گزارش راه ساری، صادرکنندگان گوشت برزیل مجبور شدند برای رساندن گوشت خود به ایران راستا انتقال محموله ها به کشور را تغییر دهند.

جهت صادرات گوشت های برزیلی به ایران تغییر کرد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، به نقل از رویترز، تحریم های آمریکا صادرنمایندگان گوشت برزیلی را مجبور نموده است تا برای تداوم صادرات گوشت به ایران جهت این محموله ها را تغییر دهند.

این شرکت ها علیرغم هزینه بر بودن این اقدام کوشش کردند تا با راهنمایی محموله های خود به کشور های همسایه آن ها را به وسیله حمل و نقل جاده ای به داخل ایران منتقل نمایند.

صادرنمایندگان گوشت برزیلی هم اکنون بخش قابل توجهی از محموله های خود را در بنادر خاورمیانه تخلیه نموده و به گفته چند شرکت بازرگانی که نماینده شرکت های بزرگ گوشت برزیلی هستند این محموله ها به وسیله جاده به ایران منتقل می شوند.

تحریم های آمریکا از فروش نفت گرفته تا کشتیرانی و فعالیت های اقتصادی را در ایران تحت تأثیر قرار داده است و این بدان معناست که صادرنمایندگان گوشت هم به دلیل مسائل بانکی با مشکل در تعامل با ایران روبرو هستند.

به گفته یک صادرنماینده گوشت که خواست نامش فاش نگردد به دلیل عدم امکان دریافت پول صادراتی فروش گوشت به صورت مستقیم به ایران متوقف شده است. در 11 ماه نخست سال 2019، برزیل 214 میلیون دلار به ایران گوشت صادر نموده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش داشته است.

آنتونیا کاماردلی مدیر مؤسسه آبیک که در زمینه صادرات گوشت برزیل فعالیت می نماید، می گوید: جایگزین جهت مستقیم به ایران تخلیه محموله ها در بنادر ترکیه، دوبی و اردن و انتقال آن ها به وسیله جهت های جاده ای به ایران است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر گزینه های محدودی برای حمل و نقل به ایران داریم.

کاماردلی گفت: ترکیه توانسته به یک جهت واسط تبدیل گردد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7145

به "جهت صادرات گوشت های برزیلی به ایران تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت صادرات گوشت های برزیلی به ایران تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید