میرحسینی: حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت می گردد

به گزارش راه ساری، عباسعلی میر حسینی در تبادل نظر با خبرنگاران پس از تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا چاره ای جز این بود و مجبور شدند برای حفظ سلامت بازیکنان مسابقات لیگ را تعطیل نمایند.

میرحسینی: حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت می گردد

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در ادامه درباره 50 روز تعطیلی مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: تعطیلات 50 روزه نیز به هر حال برای صعود تیم ملی به المپیک توکیو صورت گرفت و تا حدودی قانع کننده بود به هر حال تصمیمی بود که گرفته شد و خوشبختانه تیم ملی نیز در نهایت پیروز شد به المپیک توکیو صعود کند.

وی درباره بحث قرارداد بازیکنان تیمش با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: به هر حال این یک اتفاق پیش بینی نشده بود؛ همان طور که مدارس، دانشگاه ها و بعضی ادارات تعطیل است مسابقات لیگ برتر والیبال نیز تعطیل شد، حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم نیز پرداخت خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درباره بازیکنان خارجی تیمش گفت: بازیکنان خارجی همچنان در ایران هستند هنوز پیروز نشده ایم برای آنها بلیط پرواز هواپیما تهیه کنیم. همچنین طبق مبلغ قراردادشان پرداخت شده است.

میر حسینی در انتها گفت: متأسفانه سال جاری یک سری اتفاقاتی رخ داد و نتوانستیم لیگ را به انتها برسانیم این خارج از دست بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون بود. 50 روز تعطیلی لیگ نیز بسیار برای والیبال ما حائز اهمیت بود چرا که ما باید حتماً به المپیک صعود می کردیم. حضور دوباره ایران در المپیک به والیبال ما عزت بخشیده است. امیدوار هستم در ادامه این ویروس و هرچه سریع تر کنترل و جدی گرفته گردد. قدرت انتقال این ویروس سریع است و امیدوارم هرچه سریع تر مهار گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8400

به "میرحسینی: حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرحسینی: حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید