نسخه جدید هشت نفرت انگیز تارانتینو؛ یک مینی سریال چهار قسمتی

به گزارش راه ساری، ماه میلادی مارس بود که شبکه نت فلیکس خبری هیجان انگیز را برای طرفداران فیلم های کوئنتین تارانتینو اعلام نمود و تعیین شد که این شبکه قرار است یک نسخه متفاوت از فیلم هشت نفرت انگیز (The Hateful Eight) که طولانی تر از نسخه سینمایی است را پخش کند.

نسخه جدید هشت نفرت انگیز تارانتینو؛ یک مینی سریال چهار قسمتی

این نسخه طولانی پنجشنبه هفته گذشته از نت فلیکس پخش شد اما با یک غافلگیری بزرگ همراه بود؛ این فیلم سینمایی در قالب یک مینی سریال پخش شده که چهار قسمت دارد و هر قسمت آن هم حدودا 50 دقیقه است.

قسمت اول نسخه طولانی هشت نفرت انگیز 50 دقیقه، قسمت دوم 51 دقیقه، قسمت سوم 53 دقیقه و قسمت آخر 56 دقیقه است؛ همچنین عنوان قسمت اول Last Stage to Red Rock، عنوان قسمت دوم Minnies Haberdashery، عنوان قسمت سوم Domergues Got A Secret و عنوان قسمت چهارم The Last Chapter است.

فیلم سینمایی هشت نفرت انگیز در ماه دسامبر سال 2015 در سینماها اکران شد. گرچه بودجه فیلم حدودا 50 میلیون دلار بود و فروش 156 میلیون دلاری را تجربه کرد اما به دلیل ساخت فیلم در قالب 70 میلی متری در عمل پروژه پرخرجی به حساب آمد. این فیلم سینمایی باعث شد انیو موریکونه جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم را بگیرد و دو نامزدی اسکار برای فیلمبردار و بازیگر مکمل نقش زن اثر در پی داشت.

نسخه ای از هشت نفرت انگیز که در سینماها اکران شد 168 دقیقه ای بود در حالی که این چهار قسمت در مجموع 210 دقیقه اند. این فیلم سینمایی آخرین اثری است که تارانتینو تا امروز اکران نموده اما سال جاری منتظر بازگشت این کارگردان با فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) هستیم. لئوناردو دی کاپریو که تارانتینو با او در فیلم جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) همکاری نموده بود و برد پییت که بازیگر حرامزاده های لعنتی (Inglourious Basterds) بود هر دو در جدیدترین فیلم سینمایی تارانتینو حضور خواهند داشت.

اما اگر بخواهیم اشاره ای مختصر به داستان هشت نفرت انگیز داشته باشیم باید بگوییم که وقایع این فیلم سینمایی در برهه تاریخی پس از جنگ داخلی آمریکا رخ می دهد و درباره هشت نفر است که برای فرار از کولاک در یک مهمانسرا پناه گرفته اند و همین کنار هم بودن باعث شکل گیری داستان فیلم می گردد.

ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، والتون گوگینس، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن در هشت نفرت انگیز به ایفای نقش پرداخته اند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2501

به "نسخه جدید هشت نفرت انگیز تارانتینو؛ یک مینی سریال چهار قسمتی" امتیاز دهید

4 کاربر به "نسخه جدید هشت نفرت انگیز تارانتینو؛ یک مینی سریال چهار قسمتی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید هشت نفرت انگیز تارانتینو؛ یک مینی سریال چهار قسمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید