نشریات دانشجویی را مورد حمایت قرار می دهیم

به گزارش راه ساری، مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی را به لحاظ ساختاری مورد حمایت قرار می دهیم و بر اساس الگو عمل خواهیم کرد.

نشریات دانشجویی را مورد حمایت قرار می دهیم

به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی کرمانی، امروز در نشست آنالیز وضعیت و آسیب شناسی نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که در مجتمع کانون های فرهنگی هنری دانشگاه فردوسی برگزار گردید، اظهار کرد: ما در بخش زیادی از دغدغه ها و مسائلی که دانشجویان برای پیگیری نشریات دارند که ویژه نشریات وابسته به تشکل های مختلف دانشجویی است، متوجه پراکندگی کانال های تأمین اعتبار برای نشریات شده ایم که این امر برای دانشجویان دردسرهای زیادی به همراه دارد و آن ها را درگیر فرآیندهای اقتصادی می نماید که چندان خوشایند نیست و حتی با حاشیه هایی روبه روست.

وی اضافه نمود: در سرانجام این ترم کوشش می گردد تأمین اعتبار برای نشریات دانشجویی به صورت یکپارچه به وسیله خانه نشریات تحقق یابد و باید یادآور شد که قوانین برای تخصیص اعتبار مشابه گذشته است، بدین منظور نشریاتی که وابستگی و این امکان را داشتند تا بخشی از هزینه ها را از مجموعه های خود تأمین نمایند، آن ردیف های اعتباری را هم به نشریات منتقل نموده و مطابق با آن سطح بندی که محصول ارزیابی های سالانه است با همان سازوکارهای گذشته انجام می دهیم.

مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: تغییری در حمایت هایی که انجام می گردد، رخ نمی دهد و تنها یکپارچه و واحد می شوند تا مشکل دانشجویان در دریافت این حمایت ها آسان تر شده و امور اقتصادی هم در پیگیری و رسیدگی به این موارد با خیالی آسوده تر فعالیت خود را پیش ببرد.

وی در ادامه توضیح داد: این امر مهم ترین تغییری است که در امسال پیش رو خواهیم داشت و بر اساس الگو عمل خواهیم کرد و طبیعتاً به لحاظ ساختاری هم دانشجویان را در این حوزه همراهی می کنیم. امیدوارم که امسال، سال پویاتری برای نشریات دانشجویی باشد و فعالیت های خود را با آسودگی بیشتر انجام دهند.

کرمانی با بیان اینکه الگوی کار ثابت خواهد بود و در قالب سقف هزینه ها صاحب اختیار خواهیم بود که به چه ترتیبی عمل کنیم، بیان کرد: چنانچه دانشجویان هر ایده ای داشته باشند که با سرمایه گذاری اولیه در تعدیل هزینه ها مؤثر باشد و کار را با کیفیت قابل قبولی پیش ببرد، از آن استقبال خواهیم کرد. بودجه در بهترین شرایط ممکن است بین 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته تغییر کند و در واقع متناسب با هزینه های زیادی که شاهد آن هستیم، نیست.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3108

به "نشریات دانشجویی را مورد حمایت قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشریات دانشجویی را مورد حمایت قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید