نویسنده کتاب شهید عزیز از جدیدترین اثر خود اطلاع داد

به گزارش راه ساری، مصیب معصومیان نویسنده آثار و کتب دفاع مقدس از نگارش کتاب های ابراهیم در آتش و حوالی عاشقی گفت.

نویسنده کتاب شهید عزیز از جدیدترین اثر خود اطلاع داد

مصیب معصومیان نویسنده آثار و کتب دفاع مقدس و مدافع حرم در مورد جدیدترین اثر خود در گفت وگو با خبرنگار ،گفت: کتاب ابراهیم در آتش که به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ شده درباره شهید ابراهیم صیادی است، ایشان اهل کاشان و از شهدای مدافع امنیت هستند که در زاهدان و در منطقه خاش به دلیل انتحاری که از سوی دشمن زده شد، به شهادت رسیدند.

وی اضافه نمود:این شهدا از سربازان لشکر 14 امام حسین (ع) نیز بودند. ما به همراه گروهی از شمال کشور راهی کاشان شدیم و از اعضای خانواده و همرزمان شهید مصاحبه گرفتیم و سپس به روستای نشلج زادگاه شهید و مزار شهید رفتیم و صحبتی هم با اهالی روستا داشتیم که خاطرات خوبی جمع آوری شد.

وی اضافه نمود: حال پس از گذشت یک سال از نگارش کتاب ابراهیم در آتش به چاپ رسیده است. این کتاب در 160 صفحه خاطرات شهید در محل کار و خانواده را بازگو می نماید. این کتاب مناسب رده سنی بزرگسال است. مطمئنا این کتاب که برای شهیدی از یک استان دیگر نوشته شده، مخاطب خود را خواهد داشت و با استقبال خوبی از سوی خوانندگان روبرو خواهد شد.

معصومیان درخصوص اثر دیگر خود و نگارش کتاب شکار مرغابی ها اعلام کرد: کتاب شکار مرغابی ها درباره شهید جواد نژاد اکبر از شهدای دفاع مقدس و فرمانده گردان و جانشین تیپ لشکر 25 کربلا بودند که در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه، در تاریخ 12/12/65 به شهادت رسیدند. ایشان فرمانده من بودند و یکی از خاطرات من با این شهید بزرگوار این است که؛ در غروب عملیات بالای خاکریز نشسته بودم و ایشان با موتور بچه ها را بازرسی می کردند زمانی که من را دیدند به پیش من آمدند. در آن لحظه کلاه آهنی سر من نبود و ایشان گفتند چرا کلاه آهنی به سر نگذاشتید که من پاسخ دادم کلاه من را اذیت می نماید. ایشان گفتند هیچ می دانید حضرت امام گذاشتن کلاه آهنی را برای رزمنده ها واجب نموده؟ اگر الان شهید شوی پیش خدا شهید محسوب نمی شوی.

او ادامه داد: شهید نژاد اکبر در همان عملیات با توپ مستقیم دشمن به شهادت رسیدند. نگارش کتاب شکار مرغابی ها در دو بخش صورت گرفته که بخش اول آن متعلق به سال 82 است. از سال گذشته کتاب شهید ناصر باباجانیان و نژاد اکبر را جدا کردم و مصاحبه های جدیدی به آن اضافه کردیم که در کتاب شکار مرغابی ها به چاپ خواهد رسید.

معصومیان با اشاره به کتاب حواله عاشقی , گفت: این کتاب درباره شهید مهندس حسن رجایی فر شهید مدافع حرم است و از رزمنده های پرتلاش لشکر 25 کربلا بودند که در منطقه خانطومان با ایشان بودم. با توجه به اینکه ایشان کار مهندسی لشکر را برعهده داشتند، سلاح به دست می گیرند و در برابر داعشی ها می جنگند و البته پیکر ایشان مفقود مانده و بازنگشته است.

وی اضافه نمود: کتاب حوالی عاشقی در کمتر از یک هفته به فروش خوبی رسید. کتاب شکار مرغابی ها داستان های جدیدی دارد که امیدوارم استقبال خوبی از آن گردد. کتاب دیگری در دست دارم که درخصوص شهید ناصر باباجانیان است که تحقیق و پژوهش آن را شروع کردیم و کتاب دیگری که خاطرات روز نوشت خودم، با نام سیلوانا و از خاطرات شمال غرب کشور است.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9951

به "نویسنده کتاب شهید عزیز از جدیدترین اثر خود اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده کتاب شهید عزیز از جدیدترین اثر خود اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید