همه می دانند به آستین می رود، معرفی فیلم اختتامیه

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، دونده ردیف جلو ساخته جیسون ریتمن به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم آستین 2018 انتخاب شد.

همه می دانند به آستین می رود، معرفی فیلم اختتامیه

ریتمن که نامزد اسکار بوده است این فیلم را 31 آگوست برای نخستین بار در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش درآورد.

در این فیلم هیو جکمن در نقش یک سیاستمدار کاریزماتیک به نام گری هارت ظاهر گردیده است که در صف مقدم انتخابات ریاست جمهوری 1988 از سوی دموکرات ها جای داشت اما با برملا شدن رابطه وی با یک زن، کمپین وی فروریخت. این فیلم یکم نوامبر با حضور ریتمن در جشنواره نمایش داده می گردد.

این جشنواره با معرفی شماری دیگر از فیلم های حاضر در این دوره از آثاری چون مورد علاقه جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس با بازی اما استون، همه می دانند ساخته اصغر فرهادی با بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز و دله دزدها ساخته هیروکازو کورئیدا یاد کرد.

جشنواره فیلم آستین همچنین بیان کرد شماری از فیلم های کوتاه که از داستان های زنان الهام گرفته را برای نخستین بار در این دوره جشنواره نمایش می دهد.

سال جاری لری ویلمور در این جشنواره تجلیل می گردد. این نویسنده، تهیه کننده و کمدین برنده جایزه امی با دریافت جایزه نویسنده فوق العاده تلویزیونی تجلیل می گردد. وی از نویسندگان سریال هایی چون دفتر بوده است.

بیست و پنجمین دوره جشنواره آستین از 25 اکتبر تا یکم نوامبر (3 تا 10 آبان) برگزار می گردد.

zeetova.ir: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 211

به "همه می دانند به آستین می رود، معرفی فیلم اختتامیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه می دانند به آستین می رود، معرفی فیلم اختتامیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید