پارک علم و فناروری گیلان از مشاغل آسیب پذیر حمایت می نماید

به گزارش راه ساری، رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: برخی از شرکت ها در زمینه گردشگری فعالیت می نمایند و با توجه ویروس کرونا در کشور کسب و کار آن ها از رونق افتاده است و ما از این مشاغل حمایت می کنیم.

پارک علم و فناروری گیلان از مشاغل آسیب پذیر حمایت می نماید

علی باستی، رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، اشاره به فعالیت این پارک برای مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان چالش کرونا را برگزار کرد کار شناسایی و حمایت از ایده های، محصولات و خدمات و اقدامات خلاقانه مسله محور را برعهده داشت است.

باستی عنوان کرد: در این راستا، برای اینکه حضور فیزیکی شرکت ها را کم کنیم تمام واحد های فناور را به وسیله الکترونیکی به پارک علم و فناوری متصل کردیم و شرکت ها بدون حضور می توانند درخواست خود را مطرح کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در ادامه توضیح داد: بخش دیگر از کار های مربوط به مسئولیت اجتماعی ما اهدا مواد ضد عفونی نمایند مخصوصا در روزهای اول شیوع ویروس کرونا به بیمارستان ها بوده است و برای پیشگیری از این ویروس بسته های بهداشتی برای شرکت ها در نظر گرفته تا به امید خداوند بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به تسهیلات پارک علم و فناوری گیلان برای شرکت های دانش بنیان اضافه نمود: با توجه به بحران ویروس کرونا در کشور پارک علم و فناوری چک و مطالبات شرکت ها را که مربوط به اجاره و تسهیلات و غیره را به تعویق انداخته است.

باستی در ادامه بیان نمود: برخی از شرکت ها در زمینه گردشگری فعالیت می نمایند و با توجه ویروس کرونا در کشور کسب و کار آن ها از رونق افتاده است و پارک علم وفناوری استان در حال یاری رسانی به کسب و کار های آسیب دیده است.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8667

به "پارک علم و فناروری گیلان از مشاغل آسیب پذیر حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناروری گیلان از مشاغل آسیب پذیر حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید