پرواز امن و راحت با ایرعربیا

به گزارش راه ساری، هواپیمایی ایرعربیا یکی از بهترین ایرلاین های خاورمیانه است و به بسیاری از کشورهای دنیا پرواز دارد. امنیت پرواز ایرعربیا به لطف وجود هواپیماهای مدرن، تیم پروازی حرفه ای و کادر فنی متخصص، بسیار بالاست و همین دلیل در کنار تسهیلات دیگر، ایرعربیا را تبدیل به ایرلاین محبوب بسیاری از مسافران نموده است. آژانس خبرنگاران به عنوان نماینده ایرعربیا در ایران و صادر کننده بلیط ایرعربیا، در این مطلب بیشتر درباره مشخصات فنی هواپیماها و خلبانان ایرعربیا برایتان گفته است.

پرواز امن و راحت با ایرعربیا

کمتر بپردازید، بیشتر سفر کنید

این تیتر شعار هواپیمایی ایرعربیا است. ایرلاینی که به وسیله فرودگاه شارجه به بیش از 20 کشور و بالغ بر 50 مقصد در سرتاسر دنیا، پرواز دارد و سفرهای بسیاری را از فرودگاه کازابلانکا و اسکندریه نیز انجام می دهد. هواپیمایی ایرعربیا برای آنکه بتواند این پروازها را دقیق، به موقع، با کیفیت و بدون سانحه انجام دهد از هواپیماهای خوبی در خطوط هوایی اش استفاده می نماید. هواپیمای ایرعربیا دارای کمترین سابقه در تاخیر پروازهاست و برای زمان و وقت مسافرانش اهمیت بسیاری قائل می گردد. در ادامه بیشتر درباره نکات فنی هواپیمایی ایرعربیا، نماینده رسمی ایرعربیا در تهران و شیوه تهیه بلیط ایرعربیا با خبرنگاران، بخوانید.

ایرعربیا 40 هواپیمای ایرباس دارد و 50 هواپیمای جدید را نیز سفارش داده است

هواپیماهای ایرعربیا

ناوگان هوایی ایرعربیا دارای بیش از 40 هواپیمای ایرباس جدید، 1 ایرباس 320A (که پرفروش ترین جت تجاری دنیا محسوب می گردد) می باشد. همچنین ایرعربیا بیش از 50 هواپیمای ایرباس دیگر را سفارش داده تا آنها را نیز به ناوگان هوایی اش اضافه کند.

هواپیمای ایرباس از مشهورترین هواپیماهای دنیا است که کمپنانی آن عنوان، بزرگترین سازنده هواپیماهای دنیا را از آن خود نموده است. جایگاه های پهن با فضای باز زیاد از ویژگی های اصلی این هواپیماها می باشد.

بعضی از هواپیماهای ایرباس می توانند بیش از 800 مسافر را جابه جا نمایند و تعداد هواپیماهای لوکس این شرکت هواپیمایی، بسیار بیشتر است. جایگاه های ایرباس نسبت به بوئینگ پهن تر هستند و مسافران با راحتی بیشتری می توانند سفر نمایند.

هواپیماهای ایرباس به قدری کابین پیشرفته ای دارند که تنها دو خلبان برای هدایت آنها کافی است و هواپیمایی ایرعربیا مانند بسیاری از ایرلاین های مطرح دنیا به حدود نیم قرن تجربه ایرباس در ساخت و فراوری هواپیما اعتماد نموده است.

در هواپیماهای ایرعربیا، فاصله بین جایگاه ها بیش از هشتاد سانتی متر است تا مسافران با راحتی بیشتری از سفرشان لذت ببرند. خبرنگاران به عنوان دفتر هواپیمایی ایرعربیا در تهران، می تواند به تمام مقاصد ایرعربیا و در باکیفیت ترین هواپیماها برایتان بلیط بگیرد.

نیروی انسانی هواپیمایی ایرعربیا

ایرعربیا ناوگان پروازی اش را از بین افراد آموزش دیده، با تجربه و مسئول انتخاب می نماید. بعضی از خلبانان ایرعربیا زن هستند و با تبحر و قدرت زیاد هواپیماهای ایرعربیا را هدایت می نمایند. مدتی پیش justplanes مستندی را درباره یکی از خلبان های خانم ایرعربیا ارائه کرد که در آن خانم صبریا مکس، با تسلط و آرامش بسیار هواپیمای ایرعربیا را فرود می آورد. این فرود به قدری حرفه ای است که آن را رزومه ای بسیار مثبت برای هواپیمایی ایرعربیا درنظر می گیرند. جالب است بدانید خانم خاطره قدرت، که یک دختری ایرانی هستند نیز به عنوان خلبان، با ایرعربیا کار می نمایند.

بعضی از خلبانان ایرعربیا زن هستند و به تبحر بسیار زیاد در هدایت هواپیماها معروفند

ایرعربیا یکی از حرفه ای ترین تیم مهمانداران را در بین ایرلاین های گوناگون دارد و بسیاری از مهمانداران از ملیت های مختلف می باشند. مهمانداران ایرعربیا به زبان های گوناگونی مسلط هستند و می توانند مسافران را بسیار خوب، یاری و هدایت نمایند.

مهمانداران ایرعربیا از ملیت های گوناگونی هستند و به زبان های مختلفی مسلطند

خدمات جانبی در حین پرواز با ایرعربیا

ایرعربیا یکی از حرفه ای ترین و خلاق ترین برنامه های پذیرایی از مهمانان را دارد. در هواپیماهای ایرعربیا فروشگاهی تعبیه شده تا مسافران بتوانند سوغاتی های متنوعی مانند شکلات، ساعت، جواهرات و… را با قیمتی مناسب خریداری نمایند. خبرنگاران به عنوان نماینده ایرعربیا در تهران پیشنهاد می نماید اگر با بچه ها تان سفر می کنید، خدمات ایرعربیا در طول سفر را آنالیز کنید. مثلا بچه ها در ایرعربیا می توانند با گذراندن دوره ای کوتاه که بیشتر شبیه یک بازی است، مدرکی از ایرعربیا بگیرند که کاپیتان پرواز و سرمهماندار آن را امضا نموده اند. تفریحات ایرعربیا برای بچه ها به اینجا ختم نمی گردد. در هواپیماهای ایرعربیا بچه ها می توانند یونیفرم های مخصوص تن نمایند و با کابین و بقیه بخش های هواپیما عکس بگیرند و یا از خدمات نقاشی روی صورت استفاده نمایند. همچنین ایرعربیا شرایطی را پیش می آورد تا مهمانان با توانایی های دیگر همسفران آشنا شوند و فضایی برای دوستی بین ملت های گوناگون فراهم آید. در صورتی که مایل هستید با یکی از حرفه ای ترین کادرهای پروازی دنیا همسفر شوید، همین حالا با خبرنگاران تماس بگیرید و با دفتر هواپیمایی ایرعربیا در تهران مصاحبه کنید.

هواپیمایی ایرعربیا در طول پرواز برنامه های جذابی را برای بچه ها برگزار می نماید

چگونه بلیط ایرعربیا بگیرید؟

آژانس خبرنگاران به عنوان نماینده ایرعربیا در ایران می تواند بلیط ایرعربیا را به تمام مقاصد برایتان تهیه کند. شماره تماس دفتر ایرعربیا در تهران که در آژانس خبرنگاران واقع شده است 0000 8888- 021 می باشد.همچنین گفتنی است این شرکت در شهرهای شیراز، مشهد و لار دارای نمایندگی هم می باشد. امیدواریم با بهره مندی از خدمات نمایندگی ایرعربیا بتوانید سفری ایمن و بسیار جذاب را تجربه کنید.

خبرنگاران به عنوان نماینده ایرعربیا در ایران، بلیط ایرعربیا را به تمام مقاصد برایتان تهیه می کند

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7675

به "پرواز امن و راحت با ایرعربیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرواز امن و راحت با ایرعربیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز امن و راحت با ایرعربیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید