پشت پرده طولانی شدن فرایند انتخاب سرمربی ذوب آهن

به گزارش راه ساری، مسئولان باشگاه ذوب آهن هنوز جانشین علیرضا منصوریان را انتخاب نکرده اند و این در حالی است که زمان برای آنها به سرعت در حال سپری شدن است.

پشت پرده طولانی شدن فرایند انتخاب سرمربی ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از قطع همکاری باشگاه ذوب آهن با منصوریان، از گزینه های مختلفی برای حضور در این تیم نام برده شد که می توان به علی دایی، دراگان اسکوچیچ، مهدی تارتار، منصور ابراهیم زاده و ... اشاره نمود. با این حال ذوبی ها هنوز سرمربی این تیم را انتخاب نکرده اند که این موضوع دلایل خاص خودش را دارد. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ذوب آهن قصد دارند گزینه ای را به عنوان جانشین منصوریان انتخاب نمایند که از لحاظ اسم، صندلی و کارنامه از سرمربی قبلی بالاتر باشد، اما هنوز در این زمینه توفیقی نداشته اند.

گزینه اصلی ذوب آهن دراگان اسکوچیچ بود، ولی برطرف مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت باعث شد تا این تیم اصفهانی در آوردن این مربی کروات به اصفهان ناکام بماند. باشگاه ذوب آهن حتی با علی دایی هم مذاکراتی را انجام داد، اما او حاضر نشد به دلیل مسائل شخصی این پیشنهاد را قبول کند. ماجرای انتخاب سرمربی ذوب آهن این روزها پیچیده شده، ولی مدیرعامل این باشگاه به بازیکنان گفته است که سرمربی بعدی تا روز شنبه معرفی خواهد شد.

براساس این گزارش، در این چند روز شایعاتی هم در خصوص بازگشت منصوریان به ذوب آهن مطرح شد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7418

به "پشت پرده طولانی شدن فرایند انتخاب سرمربی ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده طولانی شدن فرایند انتخاب سرمربی ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید