پنجشنبه های این استان تا آخر بهمن تعطیل شد

به گزارش راه ساری، بر اساس اعلام استانداری یزد، تا خاتمه بهمن، پنجشنبه ها در استان یزد تعطیل شد.

خبرنگاران: استانداری یزد طی بخشنامه ای بیان کرد: به منظور صرفه جویی و افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق، کلیه دستگاههای اجرایی استان به استثناء دستگاههای خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ 1402/10/13 تا 1402/11/30 در روزهای پنج شنبه تعطیل خواهد بود.

پنجشنبه های این استان تا آخر بهمن تعطیل شد

این اقدام در جهت اجرای بند چهار مصوبات پانزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و در راستای محدودیت های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور انجام می گردد.

رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در راستایی صرفه جویی در بخش های مذکور مطابق با ابلاغیه ها و بخشنامه ها ضروری است و با دستگاههای متخلف برابر قانون برخورد می گردد.

رعایت دمای 18 درجه سانتیگراد در کلیه فضاهای اداری و بعلاوه روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از شروع وقت اداری و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از انتها وقت اداری و بعلاوه خاموشی وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل ضروری است.

استفاده از دستگاههای گاز سوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (BA) و انجام معاینه فنی کلیه موتورخانه ها به وسیله شرکتهای تایید صلاحیت شده و سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گاز سوز نیز باید انجام گردد.

کاهش حداقل 20 درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال 1401 مورد تقاضا است و شخص رئیس دستگاه موظف به نظارت بر حسن اجرای موارد مذکور بوده و روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی مناسب برای کاهش مصرف گاز به کارکنان هر دستگاه اقدام نمایند و شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح شرایط مصرف خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14829

به "پنجشنبه های این استان تا آخر بهمن تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجشنبه های این استان تا آخر بهمن تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید