چاپ کاغذی انتها نامه ها ممنوع شد

به گزارش راه ساری، با دستور معاون آموزشی وزارت علوم، از این پس چاپ کاغذی انتها نامه ها، رساله ها و گزارش های درسی در همه مقاطع و رشته ها ممنوع خواهد بود.

چاپ کاغذی انتها نامه ها ممنوع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از آنان خواست تا از سال تحصیلی آینده نسبت به حذف و ممنوع ساختن چاپ کاغذی سرانجام نامه ها و موارد مشابه اقدام نمایند.

در متن بخشنامه یادشده آمده است:

در راستای سیاست های دولت محترم و با توجه به نامه شماره 97/100/45423 مورخ 97/11/11 معاون محترم رئیس جمهور و رییس سازمان محیط زیست و نیز با عنایت به عزم دستگاه آموزش عالی در کاهش هزینه ها، صرفه جویی در مصرف کاغذ و دستیابی به اهداف برنامه مدیریت سبز و همچنین با توجه به نقش آموزش عالی در بهینه سازی رفتارهای صحیح در جامعه، ضروری است کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سال تحصیلی آینده نسبت به حذف و ممنوع نمودن چاپ کاغذی سرانجام نامه ها/رساله ها، گزارش های علمی، گزارش های درسی و یا تکالیف آموزشی رایج در همه مقاطع و رشته ها اقدام نمایند. شایان ذکر است، تشخیص موارد استثناء (مصادیقی که امکان نشرِ الکترونیکی آن وجود ندارد) بر عهده دانشگاه خواهد بود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3544

به "چاپ کاغذی انتها نامه ها ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کاغذی انتها نامه ها ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید