کانون پژوهشی آوای بیداری خوزستان 7 فیلم کوتاه در حوزه فرهنگی ساخته است

به گزارش راه ساری، مدیر کانون پژوهشی آوای بیداری استان خوزستان با اشاره به واحدهای تحقیقات و آموزش، هنر و رسانه و فضای مجازی این مجموعه گفت: درواحد هنر و رسانه 4 کارگردان داستانی و مستندسازی، گرافیک کار و عکاس فعالیت دارند و تا به امروز 7 فیلم کوتاه ساخته است.

کانون پژوهشی آوای بیداری خوزستان 7 فیلم کوتاه در حوزه فرهنگی ساخته است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، احمد سیاه پوش در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خوزستان در غرفه دفتر خبرنگاران حضور پیدا کرد و گفت: کانون پژوهشی آوای بیداری استان خوزستان، مرکز فراوری، نشر آثار پژوهشی و رسانه ای در حوزه مطالعات و مقابله با تهاجمات فرهنگی است.

وی در تبیین سه واحد کانون پژوهشی آوای بیداری استان خوزستان ادامه داد: این واحدها شامل تحقیقات و آموزش، هنر و رسانه و فضای مجازی بوده که برای هرکدام وظایف و رسالت هایی تعریف شده است.

مدیر کانون پژوهشی آوای بیداری استان خوزستان بیان نمود: واحد تحقیقات و آموزش در زمینه نشر و فراوری محتوا و آثار پژوهشی در چند حوزه مهدویت، دشمن شناسی، سواد رسانه در حال فعالیت و در این راستا دوره ها و نشست های علمی نیز برگزار نموده است.

سیاه پوش ادامه داد: نشست علمی باحضور اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون خاندان مهزیار از بقاع متبرکه کلانشهر اهواز برگزار گردید که خروجی این نشست تألیف و چاپ کتاب با همکاری اداره اوقاف است.

وی اظهار داشت: کتاب دیگر در حال تألیف و چاپ توسط این کانون در زمینه تعلیم و تربیت کودک در دوران مهد است. تیم ده نفری از خانم های حوزه و دانشگاه عضو مجموعه پیرامون این موضوع در حال فعالیت هستند.

مدیر کانون پژوهشی آوای بیداری استان خوزستان گفت: هدف از حضور در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ارائه و معرفی کانون توسط واحد مجازی است و با توجه به اینکه محتواهای استفاده شده توسط خود این مجموعه فراوری می شوند.

سیاه پوش گفت: در واحد هنر و رسانه چهار کارگردان داستانی و مستندسازی، دو گرافیک کار و یک عکاس فعالیت دارند که تا به امروز نیز هفت فیلم کوتاه فراوری نموده است.

ز

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8888

به "کانون پژوهشی آوای بیداری خوزستان 7 فیلم کوتاه در حوزه فرهنگی ساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون پژوهشی آوای بیداری خوزستان 7 فیلم کوتاه در حوزه فرهنگی ساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید