گردشگران خارجی سفیران فرهنگی ایران محسوب می شوند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر مرتضایی شامگاه دوشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی کاشان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به پیشینه و تاریخ کهن کاشان گفت: با توجه به میراث فرهنگی غنی در کاشان، این شهرستان پتانسیل زیادی برای جذب گردشگر در خود نهفته دارد که تمامی آن ها به واسطه مطالعات شناسایی و فعال گردد.

گردشگران خارجی سفیران فرهنگی ایران محسوب می شوند

وی ضمن اشاره به عوامل جذب گردشگران اضافه نمود: رونق گردشگری و توسعه همه جانبه این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس ایجاد یک فضای کاملا آرام و مفرح به همراه گسترش امکانات اقامتی و پذیرایی می تواند در تحقق این مهم موثر باشد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه استفاده از المان های ایرانی اسلامی عامل مهمی در جذب گردشگران خارجی است، ابراز داشت: لازمه آشنایی دیگر ملل با فرهنگ و سنت های اصیل ایرانی، توسعه فرهنگ گردشگری در بین مردم است و بر همین اساس استفاده از ظرفیت های بومی و سنتی نقش مهمی در ترویج و آشنایی توریست های خارجی با تمدن و فرهنگ ایرانی دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد ما باید به گونه ای باشد که هر گردشگر با سفر به ایران به یک سفیر فرهنگی تبدیل گردد، گفت: این سفیر فرهنگی باید ایران را در حوزه های آداب، سنن و فرهنگ ایرانی اسلامی به جهانیان معرفی کند که این مهم با رشد روز افزون امکانات و ظرفیت های گردشگری میسر می گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1279

به "گردشگران خارجی سفیران فرهنگی ایران محسوب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خارجی سفیران فرهنگی ایران محسوب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید