گلایه اردوغان از بعضی اعضای سابق آکپارتی

به گزارش راه ساری، رهبر حزب عدالت و توسعه اظهار داشت: بعضی از دوستان٬ از قطار ما پیاده می شوند و سوار قطار دیگران می شوند.

گلایه اردوغان از بعضی اعضای سابق آکپارتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی تی.آر.تی٬ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه دیروز در شهر توکات و در جمع طرفداران حزب خود سخنرانی کرد.

اردوغان بخشی از سخنرانی خود را به گلایه از اعضای قدیمی حزب خود اختصاص داده و گفت: بعضی از دوستان٬ وقتی که در ایستگاه نخست با ما سوار شدند و حرکت را شروع کردیم٬ همه چیز را تا زمانی خوب و مطلوب می دیدند که به آنها پست و مقام دادیم. همین که از آنها خواستیم اندکی استراحت نمایند و جای خود را به فرد دیگری بسپارند٬ از قطار ما پیاده شده و سوار قطار دیگران شدند. این خیانت است. کسی که امروز به ما خیانت کند٬ فردا به دیگران هم خیانت خواهد نمود.

اردوغان در حالی این سخنان را بر زبان آورده که ادریس نعیم شاهین چهره جنجالی و خبرساز که قبلاً به عنوان وزیر کشور در کابینه های آکپارتی حضور داشت٬ حالا از سوی حزب خوب و از حوزه انتخابیه اردو نامزد شده و عبداللطیف شنر معاون سابق اردوغان نیز از حزب عدالت و توسعه جدا شده و در انتخابات سال 2018 به عنوان نامزد حزب جمهوری خلق٬ از حوزه انتخابیه قونیه به مجلس راه پیدا کرد.

گفته شده پس از انتخابات شهرداری ها٬ عبدالله گل٬ احمد داود اوغلو و علی باباجان٬ کوشش خواهند کرد تا با تاسیس یک حزب جدید٬ اعضای جدا شده حزب عدالت و توسعه و بخش های دیگری از محافظه کاران را زیر یک چتر گرد هم آورند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1504

به "گلایه اردوغان از بعضی اعضای سابق آکپارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه اردوغان از بعضی اعضای سابق آکپارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید