یک درصد احتمال بدهید که تختی خودکشی نکرده باشد ، نان سر سفره ما به برکت تختی بود!

به گزارش راه ساری، رییس فدراسیون کشتی به شایعات خودکشی غلامرضا تختی واکنش نشان داد.

یک درصد احتمال بدهید که تختی خودکشی نکرده باشد ، نان سر سفره ما به برکت تختی بود!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی ثبت شده است، مرنام رونمایی از دیوار نگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی در محله شوش تهران با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و شهرداری تهران برگزار گردید.

  • علیرضا دبیر: من حمال کشتی هستم | می گویم از من عکس نگیرید مسخره ام می نمایند | این دستم که فلج شده به خاطر کشتی بود

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این مرنام، گفت: پدرم همواره می گفت نانی که سر سفره ماست به برکت آقا تختی است چرا که او پدر من را سر کار گذاشت و پدرم همواره دنباله رو تختی بود.

وی اضافه نمود: از سازمان زیباسازی تشکر می کنم. امیدوارم در این راستا باشید و دعا کنید ما هم در این راستا باشیم. کسانی که می خواهند کاندیدا شوند مدام می گویند این کار را می کنم یا فلان کار را می کنم، نیازی به دادن این وعده ها نیست، شما ارتباطت را با خدا درست کن باقی مسائل حل می گردد.

دبیر اضافه نمود: یکی از قهرمانان نقد نموده بود چرا فدراسیون کشتی برای روز آقا تختی کاری نمی کند. اولا من و آن آقا کسی نیستیم برای تختی کاری کنیم. سال های گذشته دایره تنبک راه می انداختند و 4 تا سبلریتی می آوردند تا خودشان را با نام تختی گنده نمایند. سال جاری بالای 500 شهر برای روز آقا تختی مسابقه گذاشتند، ما باید این کارها را بکنیم. هدف ما این است که جامعه کشتی بزرگ گردد نه اینکه خودمان را بزرگ کنیم.

وی اضافه نمود: آقا تختی هر وقت حالش بد بود به کربلا می رفت. این ها را باید بولد کنیم. یک قهرمانی که نام نمی آورم اما باید آن جهان جواب بدهد. این تفکر خرابی است که بحث خودکشی تختی را مطرح کردند. 100 درصد می گویم او این کار را نکرد. کسانی که این حرف را می زنند یک درصد احتمال بدهند تختی این کار را ننموده پس آن جهان جواب او را چگونه می دهند.

رییس فدراسیون کشتی گفت: هیچوقت نتوانستم به این جواب برسم که کشتی بزرگتر است یا تختی؟ خیلی ها به کشتی و ورزش می چسبند تا خودشان را گنده نمایند اما من هنوز به این جواب نرسیدم که تختی بزرگتر است یا کشتی. هیچوقت از مرنام رونمایی و این کارها خوشم نمی آید اما برای این مرنام خیلی دوست داشتم حضور داشته باشم.

دبیر اضافه نمود: همه از کشتی خاطره دارند یا کشتی گرفته اند. 82 درصد مدال های مملکت ما را کشتی آورده و بقیه رشته ها 18 درصد مدال گرفته اند که البته این خوب نیست.

وی از مدیرعامل سازمان زیباسازی خواست، تصویر خوبی از آقا تختی در یک جای خوب شهر طراحی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14653

به "یک درصد احتمال بدهید که تختی خودکشی نکرده باشد ، نان سر سفره ما به برکت تختی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک درصد احتمال بدهید که تختی خودکشی نکرده باشد ، نان سر سفره ما به برکت تختی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید