امیر حاتمی: دشمن واقعیت قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته است

به گزارش راه ساری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح گفت: دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

امیر حاتمی: دشمن واقعیت قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در مراسم رونمایی از کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای، گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم، به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و این بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است، توضیح داد: همیشه با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس نماینده و هزینه بر خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در سرانجام اضافه کرد: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت ها، تغییر تصمیم ها و کاهش اراده و خواست دولت های منطقه و جهان استفاده می نمایند و ما باید با درنظرگرفتن این موضوع همیشه از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

لازم به ذکر است دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ا. با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم له در سال 1390 با چشم انداز 10ساله و برگزاری 5 همایش دوسالانه و تدوین کتاب های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است.

کتابخانه دیجیتالِ مجموعه منشورات به منظور تحقق توسعه و گسترش گفتمان سازی و به جهت سهولت دسترسی پژوهشگران در اقصی نقاط جهان توسط دبیرخانه همایش تهیه و فراوری شده است.

دبیرخانه همایش تا کنون 29 جلد منشورات خود را در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار داده که شامل مجموعه کتاب های مرجع، مجموعه مقالات همایش دبیرخانه، فصلنامه و ویژه نامه های همایش است.

چهارمین همایش تبیین اندیشه های دفاعی با ثبت در پایگاه استناد علمی جهان اسلام (ISC) و حمایت 60 دانشگاه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور و استقبال کم نظیر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران و دانشجویان کشور با دریافت قریب به 3 هزار مقاله افتخار دیگری بر لوح زرین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرده است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7037

به "امیر حاتمی: دشمن واقعیت قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حاتمی: دشمن واقعیت قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید