خانم سلحشوری ما از طرف مردم از شما مسئولین معذرت می خواهیم!

به گزارش راه ساری، اظهار نظر جدید پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس بار دیگر با واکنش های انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد.

خانم سلحشوری ما از طرف مردم از شما مسئولین معذرت می خواهیم!

به گزارش خبرنگار ، پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی ساعاتی پیش با انتشار پستی جدید در صفحه توییترش باز هم مورد توجه کاربران فضای مجازی نهاده شد و در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.

پروانه سلحشوری که قریب به 4 سال است به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارد، با انتشار پستی انتقادی و فرار رو به جلو، به ناکارآمدی مسئولان در رسیدگی به شرایط مردم خوزستان اعتراض کرد و در صفحه توییتری اش نوشت:

گناه مردم خوزستان چیست؟ این مردم بیگانه نیستند. نفت و گاز از خوزستان، دفاع در خوزستان، و حالا با گذشت 30 سال از جنگ نه آب سالم، نه هوای سالم، نه مدیریت توانمند و دلسوز، با مردمانی رنجور و افسرده. چه نموده ایم که با این همه نعمت، حال و روز ایران این است؟

مسئولان؛ #به-خود-بیایید

انتشار این پست با کامنت های اعتراضی و انتقادی کاربران فضای مجای همراه شد. کاربران با انتشار نظرات خود ذیل این پست به صورت کنایه آمیزی از خانم سلحشوری بابت ناکارآمدی مسئولان و عدم رسیدگی به امور مردم محروم خوزستان عذرخواهی کردند! در ادامه می توانید نمونه هایی از این پست ها را مشاهده کنید:

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7109

به "خانم سلحشوری ما از طرف مردم از شما مسئولین معذرت می خواهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم سلحشوری ما از طرف مردم از شما مسئولین معذرت می خواهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید