دانشگاه آزاد تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی آموزش قزاقستان است

به گزارش راه ساری، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی آموزش 2019 قزاقستان حضور فعالی دارد و این موضوع فرصتی برای معرفی مجموعه جهت جذب دانشجویان خارجی است.

دانشگاه آزاد تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی آموزش قزاقستان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه بین المللی آموزش 2019 جمهوری قزاقستان از پنجم تا شانزدهم اکتبر در شهر های مختلف کشور قزاقستان در حال برگزاری است و میزبان دانشگاه های برتر سی کشور جهان از جمله چین، ترکیه، ایتالیا، امریکا، کره جنوبی، انگلستان، آلمان، فرانسه، ژاپن، جمهوری چک و دیگر کشورها خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان خود از معاونت بین الملل، واحد علی آباد کتول و واحد قزوین در شهر آلماتی، نسبت به معرفی دستاور های دانشگاه به متقاضیان کشور قزاقستان و مذاکره با بعضی دانشگاه های برتر جهان برای انجام دوره های مشترک، برگزاری دوره های کوتاه مدت و سایر زمینه های همکاری رایزنی های مؤثری داشته است.

در این نمایشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها نماینده از جمهوری اسلامی ایران حضور فعال دارد. این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی جهت جذب دانشجویان خارجی و آنالیز زمینه های مختلف همکاری های علمی بین المللی با دانشگاه های برتر جهان است.

بازدیدکنندگان از نزدیک با دستاورد های حوزه روباتیک و هوش مصنوعی، توانمندی های پژوهشی و فرصت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آشنا شدند و بعضی از آن ها برای ادامه تحصیل در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ابراز علاقه مندی کردند.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5861

به "دانشگاه آزاد تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی آموزش قزاقستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی آموزش قزاقستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید