در جستجوی حقیقت روی آنتن شبکه افق، محمود حکیمی را بیشتر بشناسیم

به گزارش راه ساری، مستند در جستجوی حقیقت درباره زندگی و فعالیت های ادبی و فرهنگی محمود حکیمی از نویسندگان پرکار کشورمان، سه شنبه 17 تیرماه از شبکه افق پخش می گردد.

در جستجوی حقیقت روی آنتن شبکه افق، محمود حکیمی را بیشتر بشناسیم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ محمود حکیمی یکی از نویسندگان و مترجمان پرکار ایرانی است که تا به امروز آثار متعددی با قلم او به چاپ رسیده است؛ او سال ها در مدارس تهران به عنوان معلم زبان انگلیسی مشغول فعالیت بوده و بعد از بازگشت از انگلستان به عنوان مدرس تعلیم و تربیت در مراکز تربیت معلم به تدریس به ادامه فعالیت های خود پرداخته است.

مطالعه، تحقیق و تالیف و سرودن اشعاری با مضمون ادبیات معاصر و انقلابی ایران و تالیف کتبی پیرامون تاریخ تمدن از کارهای روزمره حکیمی محسوب می گردد.

غرب بیمار، انسان و الکترونیک، همراه با عارفان عیاران و جوانمردان، در مدرسه پیر نیشابور، تاریخ تمدن یا داستان زندگی انسان، مبانی ادبایت دینی بچه ها و نوجوانان و نقابداران جوان از جمله آثار مکتوب او به شمار می فرایند.

مستند در جستجوی حقیقت درباره این شخصیت فرهنگی کشورمان است، گفت وگو با حکیمی بخش عمده این مستند را تشکیل می دهد اما در کنار آن با دیگر نویسندگان و فعالان فرهنگی همچون مصطفی رحماندوست هم مصاحبه شده است.

حکیمی در این فیلم از دوران های مختلف زندگانی خود می گوید و همچنین نقاط عطفی که در زندگی او وجود دارند.

در جستجوی حقیقت کاری از اسماعیل جعفری جمنانی، سه شنبه 17 تیرماه ساعت 17:30 از شبکه افق پخش می گردد و بازپخش آن برای ساعت 8:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

4104/

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10407

به "در جستجوی حقیقت روی آنتن شبکه افق، محمود حکیمی را بیشتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جستجوی حقیقت روی آنتن شبکه افق، محمود حکیمی را بیشتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید