وسایط نقلیه ریلی راه آهن به کتاب و جعبه یاری های اولیه مجهز می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، احمد استاد حسین شامگاه دیروز جمعه در گردهمایی کارشناسان امور رفاهی و سلامت مناطق راه آهن کشور در تبریز گفت: با تاکید مدیرعامل راه آهن مبنی بر افزایش تعلق سازمانی و نشاط کارکنان، از همکاران خواسته ایم تا برای بهبود خدمات رفاهی، پیشنهادات سازنده خود را به این اداره کل ارائه دهند تا در صورت هم راستایی با اهداف و منابع شرکت، در جهت تحقق آن گام برداشته گردد.

وسایط نقلیه ریلی راه آهن به کتاب و جعبه یاری های اولیه مجهز می گردد

وی اضافه نمود: در گردهمایی روسای ادارات امور رفاهی و سلامت مناطق راه آهن، طرح رتبه بندی بهداشتی ایستگاههای راه آهن با همکاری اداره کل خدمات ایستگاهی در 9 شاخص و ضریب اهمیت هر محور و نگهداشت خوابگاههای راه آهن به شیوه برون سپاری در تجهیز و بهره برداری آن مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

مدیرکل امور رفاهی و سلامت راه آهن کشور از تجهیز کلیه وسائط نقلیه ریلی و غیر ریلی راه آهن کشور به کتاب و جعبه یاری های اولیه اطلاع داد و اضافه نمود: معاینات جسمانی و روانی بیش از 100 نفر از شاغلان مشاغل فنی با همکاری مرکز تحقیقات شغلی دانشگاه تهران انجام گرفته و واکسیناسیون حدود 2500 نفر از همکاران در سه مرحله به صورت رایگان اجرا شده است.

استاد حسین در این نشست که به میزبانی اداره کل راه آهن آذربایجان در تبریز برگزار گردید، با تشریح عملکرد این اداره کل در امسال ، گفت: جمع آوری بانک اطلاعاتی بیماران خاص در سطح ستاد و مناطق انجام شد. همچنین به منظور تسهیل خدمات رسانی در پرداخت هزینه ها و صدور معرفی نامه، پرداخت خسارت بخشی از سانحه دیدگان ریلی، تعبیه میز خدمت در ورودی اداره کل با هدف تکریم ارباب رجوع و تامین درخواست ها و خدمات مورد احتیاج آنها در اسرع زمان را از دیگر اقدامات اداره کل امور رفاهی و سلامت در امسال اجرا شده است.

وی به بیمه مازاد درمان کارکنان اشاره نمود و گفت: با توجه به طرح تجمیع قرارداد کارکنان پیمانکاری مجموعه راه آهن، ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بیمه مازاد درمان و بیمه عمر به کارکنان مشمول در قرارداد تجمیع در دستور کار این اداره کل نهاده شده و در این راستا مدیریت انعقاد قرارداد و خدمات دهی بیمه مکمل درمان و عمر و حوادث 31 هزار نفر از همکاران راه آهنی و خانواده های آنان، به اضافه 19 هزار نفر از نیروهای تجمیعی و خانواده های آنها عملیاتی شده است.

برگزاری سمینار های آموزشی

استاد حسین اجرای طرح اهدای خون همکاران و برگزاری سمینارهای آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و ایجاد تعادل زندگی کاری و خانوادگی در ستاد و نواحی به صورت مستمر را از دیگر برنامه های این اداره کل برشمرد. وی با بیان اینکه افزایش اطلاع رسانی و تعامل با کارکنان از اهداف این اداره کل است ادامه داد: در نظر داریم با انجام نظرسنجی از کارکنان، تمایل آنها به استفاده از انواع خدمات احتیاجسنجی گردد تا برنامه ریزی برای ارائه خدمات، در راستای آن صورت گیرد.

لازم به ذکر است این گردهمایی با حضور احمد استاد حسین مدیرکل امور رفاهی و سلامت، معاونین، روسای ادارات امور رفاهی و سلامت مناطق راه آهن و همچنین کارشناسان ستادی اداره کل امور رفاهی و سلامت راه آهن به میزبانی اداره کل راه آهن آذربایجان برگزار گردید.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 759

به "وسایط نقلیه ریلی راه آهن به کتاب و جعبه یاری های اولیه مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایط نقلیه ریلی راه آهن به کتاب و جعبه یاری های اولیه مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید