پهپادهای خانگی دزدها را به دام می اندازند

به گزارش راه ساری، آمازون دوربین امنیتی پرواز مستقل را برای خانه ها راه اندازی می کند تا در نبود صاحبخانه جلوی مزاحمت ها گرفته شود.

پهپادهای خانگی دزدها را به دام می اندازند

به گزارش خبرنگار ، شرکت آمازون برای اولین بار Ring Always Home Cam خود را معرفی کرد، این دستگاه یک دوربین مستقل به سبک هواپیمای بدون سرنشین است که می تواند در اطراف خانه پرواز کند تا در هنگام غیبت صاحبخانه، مزاحمت ها را ثبت کند.

دوربین امنیتی در خانه به یک سری از حسگر ها متصل می شود تا در صورت تحریک احتمالی یکی از سنسور ها، به طور اتوماتیک به مناطق از پیش تعیین شده در محل سکونت کاربر پرواز کند. هنگامی که سنسور ها فعال می شوند، مالک یک هشدار روی تلفن هوشمند دریافت می کند که به او این امکان را می دهد تا خانه را به صورت زنده تماشا کند.

  • آمازون فناوری پرداخت پول با کف دست را جهانی خواهد کرد

یک دوربین در قسمت پایین یک میله مرکزی تعبیه شده، که به یک عنصر صاف و شبیه فن در بالای دستگاه متصل است که به آن امکان پرواز می دهد. پهپادهای موسوم به دوربین آلویز هوم (Always Home Cam) در یک جهت از پیش تعیین شده پرواز می کنند، که آمازون می گوید می توانند بررسی کنند که آیا پنجره ها همچنان بسته اند و یا وسایل برقی آشپزخانه کار می کنند یا نه.

با کارکردهای مختلف در یک دوربین منفرد و متحرک، نیاز به راه اندازی چندین دستگاه در سراسر خانه را از بین می رود.دستگاه Ring Always Home Cam به صورت دستی قابل کنترل نیست و فقط در جایی پرواز می کند که کاربر آن را برنامه ریزی کرده باشد و نگرانی احتمالی از این که پهپاد هک شود و برای جاسوسی مورد استفاده قرار بگیرد را از بین می برد.

این دوربین که با حفظ حریم خصوصی طراحی شده، فقط هنگام تحریک پرواز می کند و فیلم ثبت می کند؛ و وقتی برمیگرده و در حال شارژ شدن است، دوربین آن از نظر فیزیکی مسدود می شود. آمازون می گوید، وقتی که پهپاد در حال پرواز است، طوری ساخته شده که صدا داشته باشد، و بنابراین واضح و قابل رویت است.

جیمی سیمیناف، موسس رینگ می گوید: چیزی که مدام از مشتری ها می شنوم، این است که می گویند چند دوربین رینگ در خانه شان دارند، اما گاهی پس از ترک خانه یادشان نمی آید که پنجره را بسته اند یا نه و آرزو می کنند که ای کاش در آنجا دوربین داشتند. او در ادامه گفت: به جای ترغیب مشتریان به خرید دوربین های بیشتر و کارگذاشتن شان در نقاط بیشتر خانه، چطور است که این مشکل را با یک راه حل، برطرف کنیم؟

وی افرود: ما می خواستیم یک دوربین ایجاد کنیم که ضمن ارائه اصول بنیادی حفظ حریم خصوصی و امنیت، انعطاف پذیر بوده و امکان مشاهده کل خانه را برای کاربران فراهم کند.

دوربین Ring Always Home در حال حاضر در مرحله ساخت است و هنوز به مرحله فروش نرسیده، با این وجود قیمت آن هنگام عرضه 250 دلار (192 پوند) تنظیم شده است.

این اولین بار نیست که آمازون از هواپیما های بدون سرنشین استفاده می کند. این شرکت تجارت الکترونیکی پیش از این هواپیمای بدون سرنشین کاملاً الکتریکی و خودمختار Prime Air خود را به بازار عرضه کرده است که برای تحویل بسته هایی تا وزن 2.2 کیلوگرم در کمتر از 30 دقیقه به مشتریان طراحی شده است.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11935

به "پهپادهای خانگی دزدها را به دام می اندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپادهای خانگی دزدها را به دام می اندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید